  • 1. Data: 2011-05-19 19:52:26
    Temat: Znowu Helios
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tym razem z EPL-1. Słaby filtr aa to jest to :)
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/epl1helios
    .jpg

    --
    pozdrawia Adam
    /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie

  • 2. Data: 2011-05-19 20:18:58
    Temat: Re: Znowu Helios
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    no no... jak (kiedyś) z Canona :)

  • 3. Data: 2011-05-19 20:46:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-19 22:18, Konrad L pisze:
    > no no... jak (kiedyś) z Canona :)

    Stare, dobre czasy... :)

    --
    pozdrawia Adam
    /co zostało sfinansowane ze środków Unii nie może podlegać żadnym zmianom!/

  • 4. Data: 2011-05-19 21:44:26
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Stare, dobre czasy... :)
    > pozdrawia Adam

    Tak ostro, że aż źle wygląda na ładującym się obrazku. Trzeba dawać lupke na
    plus aby to wyglądało. Ale o to chodziło.
    Z Nikonem takie numery nie przejdą.

  • 5. Data: 2011-05-20 00:44:30
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Słaby filtr aa to jest to :)

    "Sharpness is a bourgeois concept" - H. Cartier Bresson

    ;)

  • 6. Data: 2011-05-20 01:25:30
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Słaby filtr aa to jest to :)

    "Sharpness is a bourgeois concept" - H. Cartier Bresson

    http://www.mediafire.com/imageview.php?quickkey=yzk6
    l5gr2fvurkr
    http://www.mediafire.com/imageview.php?quickkey=6dah
    hx4x3i1sxor

    To z gołębiem jest genialne.
    Potestuj jeszcze tego Heliosa na ptaszkach. Przygotuj z 6 sztuk.
    Wydrukuj 2x3 metry i zrób wystawę :)

  • 7. Data: 2011-05-20 01:26:25
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2011-05-20 07:51:50
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" :
    > Tym razem z EPL-1. Słaby filtr aa to jest to :)
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/epl1helios
    .jpg

    Prawie tak ostry jak mój Helios prosto z puszki, z NEXa :-)

    --
    pzdr.
    JR

  • 9. Data: 2011-05-20 08:09:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-20 09:51, JR pisze:
    > Prawie tak ostry jak mój Helios prosto z puszki, z NEXa :-)

    No właśnie, szkoda że na razie z NEXem tylko helios tak potrafi. A byłby
    to zacny sprzęt.

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałbym kiedyś napisać coś takiego, co z miejsca rozśmieszyłoby mnie/

  • 10. Data: 2011-05-20 14:46:18
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2011-05-19 21:52, Janko Muzykant pisze:
    > Tym razem z EPL-1. Słaby filtr aa to jest to :)
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/epl1helios
    .jpg

    Jak Twoim zdaniem wypada relacja tych 12mln pikseli do archaicznej
    pełnej klatki Canona 5D ;).
    Chodzi mi oczywiście o samą jakoś obrazu, oczywiście niskie ISO :).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.