  • 31. Data: 2010-07-09 17:19:48
    Temat: Re: Znikające drzwi...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
    news:i1783u$k2e$2@news.dialog.net.pl...

    > Ktoś jest głupi i zdaje się na inteligencję drugiego. Pytanie: czy
    > "Googiel", czy jego użytkownik? :P

    Chyba czegoś tu nie zrozumiałeś... a może inteligencja słaba...
    Napisałem że google mi niewiele wyrzucił na hasło piroklema
    a Grejon na to, że ja mam dziwne google bo jemu dużo wyrzuciło.
    Przemilczał fakt, że użył innego hasła, więc to nie google dziwne
    tylko hasło inne użyte. Teraz już rozumiesz smyku o co chodziło?

  • 32. Data: 2010-07-09 17:20:45
    Temat: Re: Znikajace drzwi...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JAM" <j...@y...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...
> [...]
    ar_door/

    > To sie nie przyjmie. Taka konstrukcja eliminuje slupek "B" i oba
    > progi. Pozostaje struktura oparta o rurowy tunel dobra do samochodow
    > sportowych a nie limuzyn. Taki samochod bedzie mial kiepska sztywnosc
    > na skrecanie oraz nie przejdzie zbyt dobrze najnowszych testow na
    > uderzenie boczne. Odpornosc dachu na przewrotke tez stoi pod znakiem
    > zapytania. Firma pokazala bajer, ale tego nikt przy zdrowych zmyslach
    > nie wprowadzi do masowej produkcji.

    Sluszna uwaga.

  • 33. Data: 2010-07-10 08:08:32
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Uzytkownik "JAM" <j...@y...com> napisal w wiadomosci
> [...]

    uderzenie boczne. Odpornosc dachu na przewrotke tez stoi pod znakiem
    zapytania. Firma pokazala bajer, ale tego nikt przy zdrowych zmyslach
    ---

    Mnie zastanawia co sie dzieje kiedy samochód dostanie centralnie strzala w
    drzwi - tylko strazacy i ciecie dachu mi przychodzi do glowy. Poza tym
    wyladowany akumulator i nie wchodzisz do srodka ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 34. Data: 2010-07-10 16:15:34
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Pszemol pisze:

    > Widać mama Cię kultury nie nauczyła... przykre to.

    W zamian nauczyla mnie samodzielnego myslenia.

    > Gdybym miał do wyboru otworzyć z guzika i musieć rozbijać szybę
    > to jednak wybrałbym guzik i wolałbym aby mi nikt aku nie odłączał.
    >
    > Moja dodatnia klema ma osłonę plastikową, z czerwonego plastiku.
    > To wygląda mi na zabezpieczenie przed zwarciem aku gdy się
    > w czasie wypadku blacha gdzieś tam zegnie tak że zacznie dotykać klemy...
    > Piroklema brzmi jak dosyć desperacki sposób z wieloma wadami.

    LOL.
    Na kierownice tez sobie jaska poloz zamiast pirotechnicznej poduszki, w
    koncu tez brzmi desperacko :P

    --
    Karolek

  • 35. Data: 2010-07-10 17:14:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Karolek" <d...@o...pl> wrote in message

    > W zamian nauczyla mnie samodzielnego myslenia.

    Skoro tak uważasz że można nauczyć tylko jednego z dwu...

    > LOL.
    > Na kierownice tez sobie jaska poloz zamiast pirotechnicznej poduszki, w
    > koncu tez brzmi desperacko :P

    Nie wiem z czego się śmiejesz... Odłączenie klemy zaraz po uderzeniu
    auta jest pozbawieniem samochodu z elektrycznymi zamkami i oknami
    możliwości otwarcia drzwi/okien bez wybijania szyb. Znalazłem parę
    historii z internetu w których auto po drobnej stłuczce wymagało lawety
    mimo iż takie samo bez piroklemy odjechałoby o własnych siłach...
    Brzmi to dla mnie jak wyraźna nadgorliwość konstruktora.
    Czy poza BMW ktoś w ogóle to montuje w swoich autach?

  • 36. Data: 2010-07-10 17:18:46
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-10 17:14, Pszemol pisze:

    > Nie wiem z czego się śmiejesz... Odłączenie klemy zaraz po uderzeniu
    > auta jest pozbawieniem samochodu z elektrycznymi zamkami i oknami
    > możliwości otwarcia drzwi/okien bez wybijania szyb.

    No patrz, ja jakoś potrafię bez prądu drzwi otworzyć... Wiesz, z reguły
    szarpnięcie klamką od wewnątrz wystarcza, czasem trzeba odryglować zamek
    ale bez prądu jak najbardziej się da.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 37. Data: 2010-07-10 17:31:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No patrz, ja jakoś potrafię bez prądu drzwi otworzyć... Wiesz, z reguły
    > szarpnięcie klamką od wewnątrz wystarcza, czasem trzeba odryglować
    > zamek ale bez prądu jak najbardziej się da.

    OK, drzwi - a co z oknami jeśli drzwi się zablokują od wypadku?

  • 38. Data: 2010-07-10 19:43:49
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Pszemol pisze:

    > Skoro tak uważasz że można nauczyć tylko jednego z dwu...

    A gdzie ja napisalem ze jednego?
    Jakbys myslal to bys nie wyciagal idiotycznych wnioskow.

    > Nie wiem z czego się śmiejesz... Odłączenie klemy zaraz po uderzeniu
    > auta jest pozbawieniem samochodu z elektrycznymi zamkami i oknami
    > możliwości otwarcia drzwi/okien bez wybijania szyb.

    Ja tam nie wiem co masz za auto ale drzwi pozbawione pradu mi sie nie
    blokuja.
    A szyba to nie przeszkoda.

    >Znalazłem parę
    > historii z internetu w których auto po drobnej stłuczce wymagało lawety
    > mimo iż takie samo bez piroklemy odjechałoby o własnych siłach...

    Ta, sa inne wynalazki typu wylaczniki bezwladnosciowe itp. dzieki,
    ktorym tez nie odjedziesz i to nawet wypadku nie trzeba.

    > Brzmi to dla mnie jak wyraźna nadgorliwość konstruktora.
    > Czy poza BMW ktoś w ogóle to montuje w swoich autach?

    Tak stosuja to tez inni producenci.

    --
    Karolek

  • 39. Data: 2010-07-10 20:02:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A gdzie ja napisalem ze jednego?

    Inteligentnemu nie musisz wszystkiego pisać... sam wymyśli :-)

    > Jakbys myslal to bys nie wyciagal idiotycznych wnioskow.

    Karolku, daj znać jak wydoroślejesz troszkę, co?

  • 40. Data: 2010-07-11 08:25:31
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > "Grejon" <g...@i...pl> wrote in message

    > OK, drzwi - a co z oknami jeśli drzwi się zablokują od wypadku?

    Jeżeli to honda to szyby są kuloodporne i masz problem - tylko Chuck Norris
    potrafi to wybić kopniakiem z półobrotu z pozycji kierowcy. W innych
    samochodach zwykli ludzie samodzielnie potrafi wybić szybę. Poza tym coraz
    więcej samochodów ma takie rozwiązanie, które uniemożliwia otwarcie szyb bez
    włączonego zapłonu więc wypadek czy nie a szyb i tak nie opuścisz.

    --
    pozdrawiam
    kml