  • 41. Data: 2010-07-11 09:41:15
    Temat: Re: Znikające drzwi...
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Pszemol pisze:

    > Inteligentnemu nie musisz wszystkiego pisać... sam wymyśli :-)

    Ty to raczej dopowiadasz sobie to co chcialbys uslyszec.

    > Karolku, daj znać jak wydoroślejesz troszkę, co?

    Zaraz po tobie.

    --
    Karolek

  • 42. Data: 2010-07-11 17:30:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

    > Jeżeli to honda to szyby są kuloodporne i masz problem - tylko Chuck
    > Norris potrafi to wybić kopniakiem z półobrotu z pozycji kierowcy.

    Honda ma kuloodporne szyby? Skąd te informacje?

    > W innych samochodach zwykli ludzie samodzielnie potrafi wybić szybę.

    Wątpię...

    > Poza tym coraz więcej samochodów ma takie rozwiązanie, które
    > uniemożliwia otwarcie szyb bez włączonego zapłonu więc wypadek
    > czy nie a szyb i tak nie opuścisz.

    Mylisz się - nie mówimy o otwieraniu szyb przy wyłączonym zapłonie.
    Mówimy o wypadku w czasie jazdy, a więc kluczyk jest w stacyjce
    w pozycji włączonego zapłonu, więc nawet jak silnik z jakiegoś powodu
    zgaśnie to wszystkie elementy elektryczne byłyby normalnie zasilane, no
    chyba że jakiś durny wynalazek piroklemy je odłączy od źródła zasilania.
    Zresztą w tych samochodach o których mówisz nawet po wyjęciu kluczy
    ze stacyjki można szyby otworzyć do czasu gdy drzwi kierowcy się nie
    otworzą, wtedy dopiero zasilanie do okien i zamków jest odcinane.

  • 43. Data: 2010-07-11 23:21:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kml pisze:

    > Jeżeli to honda to szyby są kuloodporne

    MegaROTFL

  • 44. Data: 2010-07-11 23:31:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Pszemol pisze:
    > http://www.metacafe.com/watch/1041909/disappearing_c
    ar_door/

    Wygląda bajerancko, ale mam pewne podejrzenia, że marnie to wpłynie na
    sztywność nadwozia w ruchu.

    Oczywiście przy przeznaczeniu klasy "dostojne toczenie się głównie po
    prostej i unikanie zakrętów" nie ma to większego znaczenia, ale obawiam
    się, że tę niszę zajęły już dłuuuuuuuuuuuuugie limuzyny ;->

  • 45. Data: 2010-07-12 11:21:44
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Pszemol pisze:

> [...]
    > zgaśnie to wszystkie elementy elektryczne byłyby normalnie zasilane, no
    > chyba że jakiś durny wynalazek piroklemy je odłączy od źródła zasilania.

    Ten durny wynalazek ma na celu ochronę kierowcy i pasażerów przed
    spaleniem. Przydaje się może rzadko i czasem jest nadgorliwy, ale ja i
    tak wolę niedogodność ewentualnej lawety od pożaru.

    Jeśli chodzi natomiast o drzwi (te otwierane ręcznie), to we
    współczesnych samochodach są wykonywane tak, aby się przy byle stłuczce
    nie blokowały (zobacz testy NCAP). Zaryzykuję stwierdzenie, że jeśli już
    się zablokują, to niektórych szyb już i tak nie będzie, więc o ile można
    się jeszcze ruszać, to wydostaniem się nie będzie problemu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm