  • 21. Data: 2010-07-08 22:50:00
    Temat: Re: Znikające drzwi...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message
    news:i15atm$jq1$1@news.dialog.net.pl...

    > A w jakim celu strażacy odcinają prąd od aku w rozbitku? Pomyśl. A jak nie
    > wychodzi, to weź jakiś klucz i połóż tak by zwierał karoserię z plusem
    > akumulatora, tak wprost (zakładam, że auto z minusem na budzie). Zobaczysz
    > jak się ładnie przyspawa, sypiąc jednocześnie iskrami wokoło.

    A przeczytałeś to co wyciąłeś? Bo jakoś nie widzę związku...

  • 22. Data: 2010-07-08 22:51:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zebys sie baranie nie spalil w aucie jak w skutek wypadku
    > dojdzie do zwarcia i zaplonu.

    I po co takie chamskie epitety?

    > Ja bym stlukl szybe.

    Czym? Głową? Czy właśnie złamaną i bolącą ręką?
    Ja tam wolałbym, aby mi elektryka w samochodzie działała...

  • 23. Data: 2010-07-08 22:54:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grejon" <g...@i...pl> wrote in message

    > http://www.google.pl/search?q=klema+pirotechniczna&i
    e=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&cl
    ient=firefox-a

    > Jakieś dziwne google macie w tej Hameryce ;)

    Szukalem określenia piroklema a Ty szukałeś pirotechniczna klema.
    Czujesz różnicę?

  • 24. Data: 2010-07-08 22:55:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    e=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&cl
    ient=firefox-a

    > Do czyszczenia optyki używają magicznej wody z Zatoki Meksykańskiej. ;)

    O kurde, aleś przywalił... długo nad tym "dowcipem" myślałeś?

  • 25. Data: 2010-07-08 23:58:41
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Jul 7, 1:24 am, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > http://www.metacafe.com/watch/1041909/disappearing_c
    ar_door/

    To sie nie przyjmie. Taka konstrukcja eliminuje slupek "B" i oba
    progi. Pozostaje struktura oparta o rurowy tunel dobra do samochodow
    sportowych a nie limuzyn. Taki samochod bedzie mial kiepska sztywnosc
    na skrecanie oraz nie przejdzie zbyt dobrze najnowszych testow na
    uderzenie boczne. Odpornosc dachu na przewrotke tez stoi pod znakiem
    zapytania. Firma pokazala bajer, ale tego nikt przy zdrowych zmyslach
    nie wprowadzi do masowej produkcji.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 26. Data: 2010-07-09 00:04:41
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-08 22:54, Pszemol pisze:

    > Szukalem określenia piroklema a Ty szukałeś pirotechniczna klema.
    > Czujesz różnicę?

    Piro(techninczna)klema? Niespecjalnie :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 27. Data: 2010-07-09 05:18:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Piro(techninczna)klema? Niespecjalnie :)

    A Google widział ją wyraźnie...

  • 28. Data: 2010-07-09 08:25:19
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Pszemol pisze:

    > I po co takie chamskie epitety?

    W celu podkreslenia absurdalnosci Twojego pytania.

    > Czym? Głową? Czy właśnie złamaną i bolącą ręką?
    > Ja tam wolałbym, aby mi elektryka w samochodzie działała...

    Glowa juz raz stluklem, reka tez... nawet polamana reka bym stlukl w
    sytuacji krytycznej.
    Za to mozliwe, ze chcac szybko sie wydostac zapomnialbym gdzie jest
    pieprzony guzik od szyb (bo chyba wiesz co to stres i adrenalina).

    --
    Karolek

  • 29. Data: 2010-07-09 14:28:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W celu podkreslenia absurdalnosci Twojego pytania.

    Widać mama Cię kultury nie nauczyła... przykre to.

> [...]
    > Za to mozliwe, ze chcac szybko sie wydostac zapomnialbym gdzie jest
    > pieprzony guzik od szyb (bo chyba wiesz co to stres i adrenalina).

    Gdybym miał do wyboru otworzyć z guzika i musieć rozbijać szybę
    to jednak wybrałbym guzik i wolałbym aby mi nikt aku nie odłączał.

    Moja dodatnia klema ma osłonę plastikową, z czerwonego plastiku.
    To wygląda mi na zabezpieczenie przed zwarciem aku gdy się
    w czasie wypadku blacha gdzieś tam zegnie tak że zacznie dotykać klemy...
    Piroklema brzmi jak dosyć desperacki sposób z wieloma wadami.

  • 30. Data: 2010-07-09 15:27:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-09 05:18, Pszemol pisze:
    > "Grejon" <g...@i...pl> wrote in message

    > A Google widział ją wyraźnie...

    Ktoś jest głupi i zdaje się na inteligencję drugiego. Pytanie: czy
    "Googiel", czy jego użytkownik? :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl