  • 1. Data: 2009-03-26 07:07:50
    Temat: Zna ktoś może podobną stronę z darmowymi zdjęciami ?
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    http://www.sxc.hu

    Zna ktoś może podobną stronkę ?

  • 2. Data: 2009-03-26 08:07:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jowar napisał(a):

    > Zna ktoś może podobną stronkę ?

    Ja znam.

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania
    takiej gry nagranej na CD-ROM." (Gambler 00/1993)

  • 3. Data: 2009-03-26 09:46:51
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    A był by Pan tak uprzejmy i można by było prosić Pana o podanie adresu tej
    st rony ?

  • 4. Data: 2009-03-26 09:52:13
    Od: bans <g...@o...pl>

    jowar pisze:

    > A był by Pan tak uprzejmy i można by było prosić Pana o podanie adresu tej
    > st rony ?

    Jak znam życie, to teraz dostaniesz odpowiedź: "Można" ;)

    --
    bans

  • 5. Data: 2009-03-26 09:58:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jowar napisał(a):

    > A był by Pan tak uprzejmy i można by było prosić Pana o podanie adresu tej
    > st rony ?

    www.google.pl w biale okienko wpisz: stoock foto i wciśnij ENTER.

    j.

    ps. nie jestem pracownikiem ani wspolpracownikiem Google Inc ;PPP

  • 6. Data: 2009-03-26 10:47:38
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Dziekuje serdecznie

    Dziękuje także że mi nie odpisałeś " można" :)

  • 7. Data: 2009-03-26 13:02:30
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości:

    > www.google.pl w biale okienko wpisz: stoock foto i wciśnij ENTER.

    Tak: http://lmgtfy.com/?q=stock+foto jest prościej. Po co pisać?

    -- Zibi

  • 8. Data: 2009-03-26 13:36:21
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Zibi'
    Wpis z dnia 26-03-2009:

    > Tak: http://lmgtfy.com/?q=stock+foto jest prościej. Po co pisać?

    Ładniusi ten gadżecik :)
    Zaulubionowane :D

    --
    TomaSz.

  • 9. Data: 2009-03-26 13:38:39
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > www.google.pl w biale okienko wpisz: stoock foto i wciśnij ENTER.

    Tyle, ze ta niezykle wyszukana i pomocna rada, ma sie nijak do pytanie.
    Pytajacy, nie pyral o stocki tylko o bazy DARMOWYCH zdjec. W 99,9% stoki
    oferuja platne zdjecia. Tanio, ale trzeba jednak zaplacic. SXC oferuje
    darmowe zdjecia (tylko trzeba powiadomic autora).

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

  • 10. Data: 2009-03-26 13:46:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jowar napisał(a):

    > Dziękuje także że mi nie odpisałeś " można" :)

    Bo nie wiedziałem, że tak można ;P

    j.