-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: Marian Paździoch <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
Date: Sun, 28 Aug 2011 23:58:03 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 13
Message-ID: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-62-87-167-245.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1314568683 10412 62.87.167.245 (28 Aug 2011 21:58:03 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Aug 2011 21:58:03 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-Antivirus: avast! (VPS 110828-1, 2011-08-28), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394602
[ ukryj nagłówki ]Witam,
wg. opowieści znajomych i "fachowców" mam dwie rozbieżne wersje i nie wiem,
której się słuchać ;). Jest silnik diesla w osobówce, przebieg 285tys. km.
Do tej pory zalewam go pełnym syntetykiem. Na początku 0w30, teraz 5w40.
Ogólnie nie mam z nim problemów, czasem trochę oleju wciągnie, ale wszystko
w granicach rozsądku. I tak: niektórzy mi mówią żeby zmienić na pół syntetyk
bo przy takich przebiegach trzeba, a inni, że skoro nic się nie dzieje to
lać pełny do czasu zmian.
Co radzicie? I dlaczego? :)
Pzdr.
M.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.08.11 00:34 Krzysiek Kielczewski
- 29.08.11 00:43 Grejon
- 29.08.11 04:18 to
- 29.08.11 08:24 Vlad The Ripper
- 29.08.11 08:53 PM
- 29.08.11 09:05 Cavallino
- 29.08.11 09:52 Ukaniu
- 29.08.11 10:18 PM
- 29.08.11 11:43 Wojciech Wrodarczyk
- 29.08.11 12:08 PM
- 29.08.11 12:08 Olo
- 29.08.11 12:11 Olo
- 29.08.11 12:25 Olo
- 29.08.11 13:05 Cavallino
- 29.08.11 13:42 Olo
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=