  • 11. Data: 2011-12-08 21:21:34
    Temat: Re: Zmiana taryfikatora. Po co?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-12-2011 21:16, m...@i...pl pisze:
    > same straty panie.... same straty... bieda...

    Ta, bieda lokal socjalny i V12biturbo w leasingu...

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2011-12-08 21:22:40
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/08/2011 09:21 PM, DoQ wrote:

    > Ta, bieda lokal socjalny i V12biturbo w leasingu...

    Ale wiesz ile ludzi musiałem zwolnić z roboty?

  • 13. Data: 2011-12-08 21:26:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-12-2011 21:22, m...@i...pl pisze:

    > Ale wiesz ile ludzi musiałem zwolnić z roboty?

    Domyślam się, propozycja nie do odrzucenia - za porozumieniem albo z
    paragrafu ?

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2011-12-08 21:27:39
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Wystarczy jedno

    Nie bądź taki pobłażliwy dla pirata megrimsa! PMS-owi trolle już dawno
    orzekli, że powinien oddać prawo jazdy i przesiąść się na Ligiera!

  • 15. Data: 2011-12-08 21:28:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-12-2011 21:27, to pisze:

    > Nie bądź taki pobłażliwy dla pirata megrimsa! PMS-owi trolle już dawno
    > orzekli, że powinien oddać prawo jazdy i przesiąść się na Ligiera!

    Megrims to powinien drezyną zap***lać z przesiadką w Łodzi Fabrycznej!

    --
    Paweł

  • 16. Data: 2011-12-08 21:33:18
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Megrims to powinien drezyną zap***lać z przesiadką w Łodzi Fabrycznej!

    Albo Komarem!

  • 17. Data: 2011-12-08 21:34:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-12-2011 21:33, to pisze:
    > Albo Komarem!

    Za duża odpowiedzialność, komar skręca więc znowu móglły skręcić nie w
    tę stronę!!1

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2011-12-08 21:37:42
    Od: to <t...@x...abc>

    begin m...@i...pl

    > Udowodnij ;)

    Udowodnij, że nie! PMS-owi trolle już dawno orzekli, że taka jest
    właściwa kolejność dowodzenia.

  • 19. Data: 2011-12-08 21:38:15
    Od: to <t...@x...abc>

    begin m...@i...pl

    > Przecież czas głupkowania w c63 się zakończył 29 września. I AMG
    > zlicytowane dawno temu. Więc o co chodzi.

    Sorry, nie nadążam. :>

  • 20. Data: 2011-12-08 21:40:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Za duża odpowiedzialność, komar skręca więc znowu móglły skręcić nie w
    > tę stronę!!1

    Przyspawać kierownicę i po problemie. Na wszystko znajdzie się kreatywna
    metoda!