  • 1. Data: 2011-12-08 12:14:29
    Temat: regeneracja turbin - macie rozeznanie?
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    witam,
    zadzwonił do mnie kolega z pytaniem czy wiem, g gdzie zadzwonić i czy coś
    polecę - regenerację turbin z wyważeniem.

    może ktoś zwas kiedyś badał temat?
    jakiej firmie warto zaufać?
    może coś sledzicie w tym temacie, bo ja pojęcia nie mam.

    znalazł jakieś auto, z turbo które się kończy, i ztąd pytanie.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2011-12-08 14:19:26
    Temat: Re: regeneracja turbin - macie rozeznanie?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-12-08 12:14, Bartek pisze:
    > witam,
    > zadzwoni? do mnie kolega z pytaniem czy wiem, g gdzie zadzwoni? i czy co?
    > polec? - regeneracj? turbin z wywa?eniem.
    >
    > mo?e kto? zwas kiedy? bada? temat?
    > jakiej firmie warto zaufa??
    > mo?e co? sledzicie w tym temacie, bo ja poj?cia nie mam.
    >
    > znalaz? jakie? auto, z turbo kt?re si? ko?czy, i zt?d pytanie.

    Jeśli to turbo Garretta z VNT, to niech zapomni o skutecznej na długo
    regeneracji. Nie ma części do nich. Oryginalnych części.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-12-08 14:40:27
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:jbqdgt$m2h$1@news.dialog.net.pl...

    > Jeśli to turbo Garretta z VNT, to niech zapomni o skutecznej na długo
    > regeneracji. Nie ma części do nich. Oryginalnych części.

    Eeee... Taaam... ;-) Wszystko musi być orginalne? ;-)
    Są firmy, które dają 24 miesiące gwarancji bez limitu kilometrów, więc chyba
    umieją sensownie turbinę złożyć.

  • 4. Data: 2011-12-08 14:44:47
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Eeee... Taaam... ;-) Wszystko musi być orginalne? ;-)
    > Są firmy, które dają 24 miesiące gwarancji bez limitu kilometrów, więc

    to wlasnie turbo ze zmienna geometria garret;)

    kto daje 24 miesiace?

    Marcin, badałeś temat jakoś dogłębnie?

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 5. Data: 2011-12-08 15:12:15
    Od: Robson <r...@...pl>

    > to wlasnie turbo ze zmienna geometria garret;)

    Jakiś region Polski konkretnie? Co prawda nie regeneracja, ale
    wystarczyło czyszczenie, 3,5 roku mija i turbinka śmiga. Kilku znajomych
    mi polecało:
    http://www.reampoland.pl/

  • 6. Data: 2011-12-08 18:45:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości

    > to wlasnie turbo ze zmienna geometria garret;)
    >
    > kto daje 24 miesiace?

    http://allegro.pl/turbosprezarka-alfa-1-9td-turbo-la
    ncia-1-9-td-i1926702083.html

  • 7. Data: 2011-12-08 20:22:31
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/08/2011 12:14 PM, Bartek wrote:
    > witam,
    > zadzwoni? do mnie kolega z pytaniem czy wiem, g gdzie zadzwoniae i czy co?
    > polece - regeneracje turbin z wywa?eniem.
    >
    > mo?e kto? zwas kiedy? bada? temat?
    > jakiej firmie warto zaufaae?
    > mo?e co? sledzicie w tym temacie, bo ja pojecia nie mam.
    >
    > znalaz? jakie? auto, z turbo które sie konczy, i zt?d pytanie.

    Jak rozpoznać, że turbo się kończy?

  • 8. Data: 2011-12-08 20:36:33
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 08.12.2011 20:22, m...@i...pl pisze:

    > Jak rozpoznać, że turbo się kończy?

    bierze olej, gwiżdże, ma luzy na ośce(wzdłużne, delikatne osiowe są
    akceptowalne), dochodzi do rozbiegania się silnika - to już definitywny
    koniec turbiny i nie rzadko całego silnika.

  • 9. Data: 2011-12-08 21:18:08
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/08/2011 08:36 PM, Albercik wrote:

    > bierze olej, gwiżdże, ma luzy na ośce(wzdłużne, delikatne osiowe są
    > akceptowalne), dochodzi do rozbiegania się silnika - to już definitywny
    > koniec turbiny i nie rzadko całego silnika.

    A to w tym moim 535d zaczęło gwizdać jakieś pół roku temu :(

  • 10. Data: 2011-12-09 09:11:27
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > A to w tym moim 535d zaczęło gwizdać jakieś pół roku temu :(

    Bez przesady, to że gwiżdże to jeszcze o niczym nie świadczy, niektóre
    gwiżdżą od nowości. Problem się robi jak zaczyna wyć jak syrena. To może
    świadczyć o ukręceniu wałka między zimną a gorącą stroną.