  • 71. Data: 2010-09-16 11:37:50
    Temat: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-09-16 10:36, krzysiek82 wrote:

    > co ty sobie kurwa myślisz polaczku? wypierdalaj jak nie masz nic do
    > powiedzenia w temacie. (łagodniej się nie dało jak syf się panoszy)

    Przeginasz krzysiu osiemdziesiatdwa, przeginasz...

  • 73. Data: 2010-09-16 11:40:59
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-16 11:37, mleko pisze:
    > Przeginasz krzysiu osiemdziesiatdwa, przeginasz...

    przeginają debile którzy wpieprzają się bez sensu w temat w którym nie
    mają nic ciekawego do powiedzenia.

    --
    krzysiek82

  • 72. Data: 2010-09-16 11:40:59
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > co ty sobie kurwa myślisz polaczku? wypierdalaj jak nie masz nic do
    > powiedzenia w temacie. (łagodniej się nie dało jak syf się panoszy)

    ROTFL

    Rozbawiasz mnie coraz bardziej :)
    Wlasnie dlatego tacy jak ty nie siedza u mnie w KFie...

    Kontynuuj prosze te swoje wywody i chore zalozenia.
    Jednym z nich jest wlasnie to skladanie wlasnej budy.

    Poczytaj troche jak to sie robi w fabryce a wtedy dojdziesz do tego, ze
    nawet gdy uda ci sie pospawac kaste z nowych elementow, to zacznie i tak
    rdzewiec za kilka lat. Do tego - czesto do zgrzewania poszczegolnych
    elementow potrzebne sa odpowiednie kleszcze, ktore moga byc robione dla
    fabryki na zamowienie i sama zgrzewarka - ktore rzadko sa na wyposazeniu
    warsztatow - nic nie da. A spawanie tego wszystkiego migomatem skonczy sie
    pewnie jeszcze gorzej...

    --
    Picasso

  • 74. Data: 2010-09-16 11:46:21
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 11:40, P_ablo pisze:
    > Poczytaj troche jak to sie robi w fabryce a wtedy dojdziesz do tego, ze
    > nawet gdy uda ci sie pospawac kaste z nowych elementow, to zacznie i tak
    > rdzewiec za kilka lat.

    jak na obecną chwile odpuściłem ten temat, ale czy taki pytanie musi
    spotykać się aż z taką krytyką ? Wydaje mi się, że nie gdyż jednak
    znalazła się jedna osoba która by się tego podjęła. Inna sprawa to, to
    że nie gwarantuje pożądanych rezultatów. Jeśli chodzi o kleszcze to nie
    stanowią one podobno problemy, kluczowy problem to rozmieszczenie
    elementów w przestrzeni, bez dokumentacji jest to nierealne a zdobycie
    dokumentacji także graniczy z cudem.

    --
    krzysiek82

  • 75. Data: 2010-09-16 11:58:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Sep 2010 11:40:59 +0200 osobnik zwany krzysiek82
    wystukał:

    > przeginają debile którzy wpieprzają się bez sensu w temat w którym nie
    > mają nic ciekawego do powiedzenia.

    widzisz to jest publiczna grupa dyskusyjna. Więc jak tu piszesz to się
    nie dziw, że inni komentują. Czy może to zatrudne do zrozumienia dla
    Ciebie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 76. Data: 2010-09-16 12:02:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2010 11:40, P_ablo pisze:

    > Kontynuuj prosze te swoje wywody i chore zalozenia.
    > Jednym z nich jest wlasnie to skladanie wlasnej budy.

    Wiesz, kiedyś jakiś wielki przywódca wojskowy uznał za chore wywody
    człowieka, który chciał napędzać okręty pod wiatr przy pomocy rozpalania
    ognia pod kociołkiem z wodą ;)

    Więc nie ma co skopać człowieka tylko że ma nieco szalony pomysł - ja
    np. chcę na próbę wrzucić sobie w ogrodzie losowo ziemniaczki tu i tam -
    bez grządek, spulchniania itepe. Chcę mieć ziemniaczane krzaczki na
    trawniku, częściowo w charakterze nietypowej ozdoby.

    Z punktu widzenia rolnika pomysł idiotyczny. Ale to dlatego, że rolnik +
    ziemniaki to kwestia wydajności produkcji, wielkości plonów itepe.

    Tutaj człowiek chce hobbystycznie sobie budę pospawać.

    Prywatnie uważam, że pomysł mało sensowny - chyba już lepiej zmajstrować
    SAMa na ramie i dać karoserię z dobrze zaimpregnowanej sklejki ;)

    Ale jak człowiek chce - to albo rzeczowo odradzić (tzw. konstruktywna
    krytyka) albo doradzić, jak zrobić dobrze.

  • 77. Data: 2010-09-16 12:05:07
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 11:58, masti pisze:
    > widzisz to jest publiczna grupa dyskusyjna. Więc jak tu piszesz to się
    > nie dziw, że inni komentują. Czy może to zatrudne do zrozumienia dla
    > Ciebie?

    rozumiem, ale przykre jest to, że garstka oszołomów potrafi zaburzyć
    normalną dyskusje i zrobić z niej chlewik. Dla mnie sprawa jest prosta
    jak czegoś nie wiem lub nie mam nic do dodania to się nie odzywam.

    --
    krzysiek82

  • 78. Data: 2010-09-16 12:10:49
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 12:02, Andrzej Lawa pisze:
    > Prywatnie uważam, że pomysł mało sensowny - chyba już lepiej zmajstrować
    > SAMa na ramie i dać karoserię z dobrze zaimpregnowanej sklejki ;)

    po prostu to auto ma dla mnie wartość sentymentalną to było kiedyś moje
    pierwsze auto. Nie potrzebuje samochodu do lansu, nie potrzebuje też
    auta praktycznego bo do tego celu mam inne. Chce po prostu mieć dobrą
    bazę do dalszego dłubania. Szkoda, że nie wszyscy to rozumieją. Odnośnie
    budowania na ramię, fakt prostsza sprawa ale jeszcze nie doszedłem do
    etapu auto prawie terenowych może to się kiedyś zmieni.

    > Ale jak człowiek chce - to albo rzeczowo odradzić (tzw. konstruktywna
    > krytyka) albo doradzić, jak zrobić dobrze.

    dokładnie, poza nielicznymi wyjątkami zostałem objechany na lewo i prawo
    a przecież to nie ma nic wspólnego z wolnością słowa ani kulturą.
    Problemem jednak jest chyba coś innego a dokładnie moje radykalne
    podejście do wszystkiego i to niektórych bardzo denerwuje, bo coś czuje,
    że zaczynają przez to widzieć swoje wady, a własne wady bolą najbardziej.

    --
    krzysiek82

  • 79. Data: 2010-09-16 12:53:20
    Od: RadekNet <r...@p...com.pl>

    W dniu 15.09.2010 12:26, krzysiek82 pisze:

    > to takie recepcjonistki zarabiają dziennie 500-600euro? hmm nie
    > wiedziałem, a zadbane egzemplarze dochodzą do 2-3tyś euro. W tym sęk, że
    > sprzedają się migiem, jeśli już ktoś zdecyduje się sprzedać zadbane cacko.

    Ile?? 2-3 tys euro?? Za CC?? Chyba ze zlota... 500e to juz duzo. W Ire
    CC kupisz spokojnie ponizej 100e jesli jest w super stanie. Inne sa juz
    dawno na zlomie.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 80. Data: 2010-09-16 12:58:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2010 10:36, krzysiek82 pisze:

    > co ty sobie kurwa myślisz polaczku? wypierdalaj jak nie masz nic do
    > powiedzenia w temacie. (łagodniej się nie dało jak syf się panoszy)

    Przeginasz nieco.