  • 1. Data: 2010-09-14 16:54:49
    Temat: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    witajcie
    mam dosyć blacharzy partaczy rdzy i innego dziadostwa. Chciałbym złożyć
    karoserię od podstaw. Czy jest to realne do wykonania w warsztacie który
    dysponuje ramą pomiarową? Chodzi o karoserię fiata cinquecento.
    Wiem, że wszystkie potrzebne elementy poszycia i reszty karoserii są do
    kupienia. Czy ktoś już próbował czegoś takiego czy może jest to durny
    pomysł lub może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową
    budę, jakiś czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-09-14 17:22:38
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    W dniu 14.09.2010 16:54, krzysiek82 pisze:
> [...]
    > pomysł lub może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową
    > budę, jakiś czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

    Nieco droższe od sc, ale może akurat by Ci spasowało:)
    I od razu odpowiedź że się da:)
    http://www.joemonster.org/filmy/28546/Skladanie_od_p
    odstaw_BMW_Z4_GT3

  • 3. Data: 2010-09-14 17:26:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <o...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > pomysł lub może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową
    > budę, jakiś czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

    Ty albo jestes miliarderem, albo bezrobotnym. Inaczej nie potrafie wyjasnic,
    dlaczego mozesz cale dnie skladac i rozkladac cinqucento.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-09-14 18:22:02
    Od: amos <g...@g...com>

    On 14 Wrz, 17:26, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > Ty albo jestes miliarderem, albo bezrobotnym. Inaczej nie potrafie wyjasnic,
    > dlaczego mozesz cale dnie skladac i rozkladac cinqucento.

    Fantastą może?

    --
    amos

  • 5. Data: 2010-09-14 18:26:06
    Od: "lukasz" <...@...z>

    > dlaczego mozesz cale dnie skladac i rozkladac cinqucento.

    Fantastą może?

    od dawna go obserwuje, imho zwykly troll

    luk

  • 6. Data: 2010-09-14 18:26:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Sep 2010 16:26:16 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Ty albo jestes miliarderem, albo bezrobotnym. Inaczej nie potrafie
    > wyjasnic, dlaczego mozesz cale dnie skladac i rozkladac cinqucento.

    Ciiii. przynajmniej nie będzie tu trollował i 3 koty mniej rozjedzie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2010-09-14 18:32:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

> [...]
    > może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową budę, jakiś
    > czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

    Co się będziesz szczypał z blachą, zrób sobie odpowiedniki z alu na
    zamówienie. Albo może z tytanu?

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-09-14 18:42:49
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > mam dosyć blacharzy partaczy rdzy i innego dziadostwa

    Tak, Kolega drutem zrobi wszystko lepiej niż roboty w fabryce.
    P.

  • 9. Data: 2010-09-14 19:23:35
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-09-14 18:42, Pan Piskorz pisze:

    > Tak, Kolega drutem zrobi wszystko lepiej niż roboty w fabryce.
    > P.

    A jak, drut przed palnik i gniotsa nie łamiotsa :D

    Pozdrawiam !!

  • 10. Data: 2010-09-14 19:57:51
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-09-14 16:54, krzysiek82 pisze:
> [...]
    > pomysł lub może ktoś wiem, czy jest szansa żeby gdzieś dostać gołą nową
    > budę, jakiś czas temu nowa buda do seicento było do sprzedania.

    Ale co - bude masz i pytasz o poszycie? To jest do zrobienia, tylko
    wymaga duuuuzo czasu i porzadny warsztat z podnosnikiem najlepiej.
    A jak chcesz skladac samochod "z cwiartek" domowymni sposobami, to nie
    polecam :|
    Poza tym pomysl jest durny, bo bardzo czasochlonny i wbrew pozorom
    kosztowny, a efekty beda niekoniecznie zgodne z oczekiwaniami (jedynie
    wartosc zdobytej wiedzy bezcenna, no i ta satysfakcja...)

    --
    venioo
    sprzedam Xantia X2 Break 1,9TD 90KM