  • 1. Data: 2010-04-11 20:54:21
    Temat: Re: Zlodziejskie orange
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-04-2010 o 00:30:36 Komornick <m...@g...com> napisał(a):

    > W bilingu widnieje to pod
    > nazwa 'transfer danych'. Jak to mozliwe skoro laczylem sie przez WIFI?

    Może myślałeś że łączyłeś się przez WiFi. Skąd operator miałby wiedzieć że
    łączysz się przez WiFi?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-11 21:30:36
    Temat: Zlodziejskie orange
    Od: Komornick <m...@g...com>

    Witam,

    mialem na koncie orange pop ponad 50zl. Laczylem sie przez WIFI w
    swojej komorce (e51) z serwisem youtube. Ogladnalem kilka klipow,
    lacznie okolo 10min. Jakie bylo moje zdziwienie, gdy po sprawdzeniu
    stanu konta, okazalo sie ze zzarlo mi 40zl. W bilingu widnieje to pod
    nazwa 'transfer danych'. Jak to mozliwe skoro laczylem sie przez WIFI?
    Mam jakas mozliwosc odzyskania pieniedzy?

    Pozdrawiam,
    O.

  • 3. Data: 2010-04-11 21:59:06
    Od: wizard <l...@g...com>

    > Może myślałeś że łączyłeś się przez WiFi. Skąd operator miałby wiedzieć że
    > łączysz się przez WiFi?

    Jestem pewny polaczenia przez WIFI. Wydaje mi sie jednak, ze samo
    przetransferowanie pliku odbylo sie juz przez WAP, czy inne platne
    ustrojstwo.
    Jak to w ogole mozliwe?

    O.

  • 4. Data: 2010-04-13 06:31:56
    Od: Rafal <r...@o...eu>

    Dnia 2010-04-11, o godz. 14:30:36
    Komornick <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > nazwa 'transfer danych'. Jak to mozliwe skoro laczylem sie przez WIFI?
    > Mam jakas mozliwosc odzyskania pieniedzy?

    Pewnie dlatego ze domyslnie klient YT laczy sie przez GPRS/UMTS/HSDPA
    etc, a nie po przez WiFi :)
    Trzeba go ustawic, a potem bredzic o zlodziejskim orange ;P

    Rafal