  • 1. Data: 2010-04-11 19:37:30
    Temat: jak to jest z tym stanem darmowym
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Czytam regulamin ale ciągle mam parę pytań.
    Czy żeby ciągle być w darmowym stanie musze pamiętać o dniu kiedy mija
    30dni i dopiero po zakonczeniu starego adresu przeprowadzic procedure
    aktywacyjna i doladowania za 30zl od nowa?
    Jak sprawdzić czy jestem w stanie darmowym i ile jeszcze bo kod który
    powinien to pokazywac *111*1*3# podany w regulaminie nie pokazuje
    takich informacji?
    Czy jak juz sie doladuje za 30zl to nie ma sposobu żeby właczyc ten
    stan jesli zapomnialo sie aktywowac wczesniej? pomijaj kolejne
    doladowanie za 30zl :)

  • 2. Data: 2010-04-12 19:22:45
    Temat: Re: jak to jest z tym stanem darmowym
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-04-2010 o 23:09:23 dizel <d...@n...pl> napisał(a):

    > Nie. jeśli w trakcie tych 30 dni gdy stan darmowy będziesz miał
    > aktywny doładujesz za 30pln to stan darmowy przedłuży się o 30 dni od
    > tego doładowania.

    A skąd takie spostrzeżenie? Z autopsji?
    Regulamin dokładnie mówi odwrotnie i tak jak napisał autor wątku.
    Trzeba czekać 30dni i całą procedurę uruchamiania powtórzyć.
    Pkt 10.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-12 20:09:23
    Od: dizel <d...@N...pl>

    wrote:

> [...]

    >Jak sprawdzić czy jestem w stanie darmowym i ile jeszcze bo kod który
    >powinien to pokazywac *111*1*3# podany w regulaminie nie pokazuje

    *111*1*3# - pokazuje czy SD jest aktywny
    *111*1*4# - pokazuje datę do kiedy SD jest aktywny
    >Czy jak juz sie doladuje za 30zl to nie ma sposobu żeby właczyc ten
    >stan jesli zapomnialo sie aktywowac wczesniej? pomijaj kolejne
    >doladowanie za 30zl :)

    niestety tak

  • 4. Data: 2010-04-13 11:00:45
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-04-2010 o 14:26:24 uzytkownik <b...@u...go2.pl> napisał(a):

    > Z wypowiedzi Brand Manager Fresha opublikowanej na Blogu Rzecznika Play.

    Pewnie nie uruchamiał sobie Stanu Darmowego ;)

  • 5. Data: 2010-04-13 11:26:24
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

  • 6. Data: 2010-04-13 14:39:36
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-04-2010 o 18:24:35 dizel <d...@n...pl> napisał(a):

    > Stąd
    > http://blogplay.pl/2010/03/fresh-i-stan-darmowy-wasz
    e-pytania-i-karolina-przy-mikrofonie/
    > pkt 7 :)

    :)
    Napisała tylko że stan darmowy będzie nadal istniał.. nie że się
    skumuluje..

    "Karola: Jeśli wysłałeś kod i doładowałeś 30 zł 11.02, to Stan Darmowy
    masz 30 dni od doładowania. Jeśli w międzyczasie doładujesz konto, to stan
    darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz
    darmowe SMS-y!"

  • 7. Data: 2010-04-13 15:24:35
    Od: dizel <d...@N...pl>

  • 8. Data: 2010-04-13 15:55:00
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 13 Apr 2010 17:39:36 +0300, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >masz 30 dni od doładowania. Jeśli w międzyczasie doładujesz konto, to stan
    >darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz

    Nie będę się sprzeczał ale wczytując się w to rzeczywiście mogę się
    mylić, bo według regulaminu trzeba odczekać 30 dni i potem całą
    procedurę powtórzyć.

  • 9. Data: 2010-04-13 18:20:11
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 13-04-10 17:55, dizel pisze:

    > Nie będę się sprzeczał ale wczytując się w to rzeczywiście mogę się
    > mylić, bo według regulaminu trzeba odczekać 30 dni i potem całą
    > procedurę powtórzyć.

    Owszem, procedurę trzeba powtórzyć, ale nie po równo 30 dniach.
    Przerobiłem to w praktyce

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 10. Data: 2010-04-13 18:54:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ALEX pisze:

    > Owszem, procedurę trzeba powtórzyć, ale nie po równo 30 dniach.
    > Przerobiłem to w praktyce

    Aby łatwiej zapamiętać wystarczy wiedzieć, że ostatni dzień darmowych
    smsów jest pierwszym dniem bez promocji SD.

    --
    Liwiusz