  • 1. Data: 2010-04-11 20:43:29
    Temat: do kogo mozna przeniesc ere domowa?
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    witam,
    może ktoś wie, czy są jakieś zmiany i czy da się z ery wynieść do kogoś
    innego jak tepsa?
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-04-12 06:18:38
    Temat: Re: do kogo mozna przeniesc ere domowa?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-04-11 22:43, Michał wrote:
    > witam,
    > może ktoś wie, czy są jakieś zmiany i czy da się z ery wynieść do kogoś
    > innego jak tepsa?

    Możesz go przenieść praktycznie do każdego operatora publicznego (jeżeli
    nie odpowie Ci legendarnym brakiem możliwości technicznych podłączenia).
    Natomiast dla operatoró wymienionych na liście, wszystkie formalności -
    na Twój wniosek - załatwiają między sobą operatorzy.
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/uslugi-porady/tele
    fon_stacjonarny/przenoszalnosc

  • 3. Data: 2010-04-12 08:23:22
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-11 22:43, Michał wrote:
    > witam,
    > może ktoś wie, czy są jakieś zmiany i czy da się z ery wynieść do kogoś
    > innego jak tepsa?

    Z ofert podobnych do ED to do Orange lub Play.
    Poza tym do kazdego kablowego operatora.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."