  • 11. Data: 2016-01-02 12:19:32
    Temat: Re: Złodziej prądu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5687aef0$0$22830$65785112@news.neostrada.pl...

    > Heh... pominę milczeniem dlaczego wcześniej nie mierzyło, bo wstyd :)
    > Dzięki wielkie za dokładną instrukcję.
    >
    > W każdym razie na mA pokazuje mi "1 ."
    >
    > Przełączyłem czerwony kabel na 20A i pokrętło 20m to skacze 0,71 / 0,72...
    >
    > Rozumiem, że to coś bardzo nie teges :)

    Pokrętło ustawiłeś chyba na 20A?
    Coś Ci pobiera w okolicach 0,72 Ampera, czyli ponad 8W. Nie świeci Ci się
    gdzieś lampka w kabinie?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2016-01-02 12:26:13
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    http://pokazywarka.pl/vtror2/

  • 13. Data: 2016-01-02 12:36:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 02.01.2016 12:26, twistedme wrote:

    > http://pokazywarka.pl/vtror2/

    No dobra - wynika z tego, że jak podłączysz tak jak na zdjęciu drugim to
    zawsze mierzy prąd w amperach nieważne na jaki zakres ustawisz. Więc coś
    ciągnie ci 0,73 ampera - to dobra i zła wiadomość. Dobra - aku jest
    pewnie w porządku, zła musisz znaleźć co ci prąd zjada.

    Teraz wyciągaj po kolei bezpieczniki i sprawdź kiedy pobór znacznie
    spadnie, będziesz z grubsza wiedział co. To coś ciągnie około 8 W więc w
    sumie może to być wszystko.

    PS (najlepiej oszukaj samochód że masz zamknięte drzwi, wciskając i
    blokując czymś czujnik otwarcia drzwi, jak bedziesz w bezpiecznikach
    grzebał). Jak nie masz nikogo do pomocy to zacznij od bezpieczników pod
    maską - może będziesz miał szczęści i to któryś z nich.

    Shrek

  • 14. Data: 2016-01-02 12:44:16
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-01-02 o 12:36, Shrek pisze:

> [...]
    > grzebał). Jak nie masz nikogo do pomocy to zacznij od bezpieczników pod
    > maską - może będziesz miał szczęści i to któryś z nich.

    No to już wiem, co będę dzisiaj robił :) Dzięki za pomoc.

  • 15. Data: 2016-01-02 12:53:23
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 02.01.2016 o 12:26, twistedme pisze:

    > http://pokazywarka.pl/vtror2/

    Przełącz zakres na 200m i napisz jaki jest wynik pomiaru.

    --
    Czarek

  • 16. Data: 2016-01-02 12:53:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-01-02 o 12:19, yabba pisze:
    > Nie świeci Ci się gdzieś lampka w kabinie?
    Albo w komorze silnika.

    Robert

  • 17. Data: 2016-01-02 13:03:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 02.01.2016 12:53, Robert Wańkowski wrote:
    > Albo w komorze silnika.

    A to tam są jakieś lampki?

    Shrek.

  • 18. Data: 2016-01-02 13:27:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > pokrętło na 20m, a czerwony kabel wpięty pod złącze 20A, a nie wejście mA

    Więc nie wiadomo co dokładnie mierzysz i w jakich jednostkach. W jednym z
    moich mierników pokazywało wtedy 0,00.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2016-01-02 13:28:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > A to tam są jakieś lampki?

    Bywają. :)
    Łada Samara miała lampkę w komorze silnika.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2016-01-02 13:54:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 02.01.2016 13:28, yabba wrote:

    > Bywają. :)
    > Łada Samara miała lampkę w komorze silnika.

    Widocznie jej twórcy przewidzieli, że często po nocy na poboczu trzeba
    tam będzie grzebać;) Nawet najazdy przy drogach postawili, żeby można
    się było w ramach standardowych czynności ekspoatacyjnych dostać od
    podwozia;)

    Shrek