    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złodziej prądu
    Date: Sat, 2 Jan 2016 12:36:13 +0100

    On 02.01.2016 12:26, twistedme wrote:

    > http://pokazywarka.pl/vtror2/

    No dobra - wynika z tego, że jak podłączysz tak jak na zdjęciu drugim to
    zawsze mierzy prąd w amperach nieważne na jaki zakres ustawisz. Więc coś
    ciągnie ci 0,73 ampera - to dobra i zła wiadomość. Dobra - aku jest
    pewnie w porządku, zła musisz znaleźć co ci prąd zjada.

    Teraz wyciągaj po kolei bezpieczniki i sprawdź kiedy pobór znacznie
    spadnie, będziesz z grubsza wiedział co. To coś ciągnie około 8 W więc w
    sumie może to być wszystko.

    PS (najlepiej oszukaj samochód że masz zamknięte drzwi, wciskając i
    blokując czymś czujnik otwarcia drzwi, jak bedziesz w bezpiecznikach
    grzebał). Jak nie masz nikogo do pomocy to zacznij od bezpieczników pod
    maską - może będziesz miał szczęści i to któryś z nich.

    Shrek