  • 1. Data: 2016-01-02 21:52:24
    Temat: CO JEST z tOM motoryzacJOM?
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    Pany! (i Panie).
    Przeglądam ja oferty - te wyprzedażowe i nie.
    Kryteria raczej proste:

    - 4x4 - już dowolne, nie musi na torsenie
    - benzynowy
    - 160KM+, ale lepiej 200+ i <8s do 100km/h
    - szyberdach
    - rozstaw osi powyżej 2550mm
    - nowe
    - i poniżej stówy...
    - i _wolałbym_ wolnossący ....

    Wychodzi na to, że NIE MA takich samochodów na rynku pierwotnym. Czy
    może coś przegapiłem?

  • 2. Data: 2016-01-03 10:10:27
    Temat: Re: CO JEST z tOM motoryzacJOM?
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    > - i _wolałbym_ wolnossący ....
    >
    > Wychodzi na to, że NIE MA takich samochodów na rynku pierwotnym. Czy może

    octavia by się łapała, ale to TSI...

  • 3. Data: 2016-01-03 10:55:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02.01.2016 o 21:52, Scobowski pisze:
> [...]
    > - i poniżej stówy...
    > - i _wolałbym_ wolnossący ....
    >
    > Wychodzi na to, że NIE MA takich samochodów na rynku pierwotnym. Czy

    Parametry jak dla hot-hatcha, ale ten 4x4 mocno komplikuje sprawę (cenowo).
    Szukałbym wśród włoszczyzny, tam przy jakichś mocnych (dealerskich)
    wyprzedażach możesz w tej cenie trafić jakiś model z 2014 poniżej
    stówki.....

    Ale o wolnossącym zapomnij, amerykańce są z reguły droższe i z 4x4
    będzie kłopot.

  • 4. Data: 2016-01-03 17:11:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-01-02 o 21:52, Scobowski pisze:
> [...]
    > - i poniżej stówy...
    > - i _wolałbym_ wolnossący ....
    >
    > Wychodzi na to, że NIE MA takich samochodów na rynku pierwotnym. Czy

    Szukasz zasadniczo w klasie D i chcesz poniżej 100-wy? No cóż.
    Choć niby jakiś kompakt powinien spełniać założenie rozstawu osi. Ale
    tam z kolei, wymagania względem mocy (zwłaszcza przy silniku n/a) w
    połączeniu z 4-pędem, będą niespełnialne w tej cenie.
    O wolnossącym to już w ogóle zapomnij za taką kasę. W dobie
    wszechobecnego downsizingu, prawidziwe porządne silniki mające z litra
    po ~80-100KM, zostały zarezerwowane tylko dla segmentu premium. Reszta
    ma jeździć kosiarkami, które swoje 100-120-150KM będzie mieć z góra 1.6L
    pojemności. A zasadniczo, jako plebs, powinieneś być uchachany, gdy
    producent da Ci do dyspozycji aż 3 cylindry. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2016-01-03 20:20:46
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2016-01-03 o 10:55, Cavallino pisze:

    > Parametry jak dla hot-hatcha,

    róznice w paliwie czy ubezpieczeniach na tle całkowitego kosztu
    eksploatacji przy małych przebiegach są na tyle niewielkie, że lepiej
    mieć czym się rozpędzać - IMO

    > ale ten 4x4 mocno komplikuje sprawę (cenowo).

    Lubię. Chociaż - faktycznie, od razu robi się wskazanie na jakiegoś
    FR-a, RS-a czy innego Alltracka

    > Szukałbym wśród włoszczyzny, tam przy jakichś mocnych (dealerskich)
    > wyprzedażach możesz w tej cenie trafić jakiś model z 2014 poniżej
    > stówki.....

    Ale co ? 500x? bueee. Seidici nie ma już chyba w ofercie.

  • 6. Data: 2016-01-04 18:21:20
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.01.2016 o 20:20, Scobowski pisze:

    > Ale co ? 500x? bueee. Seidici nie ma już chyba w ofercie.

    Jeep, ale nie podejdzie cenowo. ;-)
    Alfa 159 miała 4x4 - faktycznie teraz już chyba nic nie zostało,
    Giulietta występuje bez, a Giulia pewnie będzie o wiele za droga.