eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłodziej prądu › Re: Złodziej prądu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin1!goblin.st
    u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <56879e1a$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6886e$juh$1@node2.news.atman.pl>
    <5687aef0$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    <5687b14a$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <5687b1d3$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Złodziej prądu
    Date: Sat, 2 Jan 2016 13:27:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160102-0, 02.01.2016), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 90
    Message-ID: <5687c12f$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1451737391 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22830 89.72.242.154:1822
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574805
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5687b1d3$0$22842$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2016-01-02 o 12:19, yabba pisze:
    >> Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> news:5687aef0$0$22830$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> W dniu 2016-01-02 o 11:18, Shrek pisze:
    >>>> On 02.01.2016 10:53, twistedme wrote:
    >>>>
    >>>>
    >>>>> - jak dokładnie zamierzyć pobierany prąd na postoju - prośba o
    >>>>> łopatologiczne wytłumaczenie, co ustawić i gdzie co przytknąć :)
    >>>>
    >>>> Bierzesz miernik - ustawiasz na jakiś zakres mA z tą kreską i kropkami
    >>>> pod spodem (prąd stały). (pewnie 200mA)
    >>>>
    >>>> Sprawdzasz czy kabelki są podpoęte pod złącza w mierniku "COM"
    >>>> teoretycznie czarnay, ale w praktyce bez znaczenia) i drugi ten gdzie
    >>>> masz napisane "mA" (trzeci będzie zapewne 10A, czy coś w tym stylu)
    >>>>
    >>>> Odpinasz kleme minusową
    >>>>
    >>>> Jeden z kabelków z miernika dołaczasz pod minus akumulatora
    >>>>
    >>>> Drugi z kabelków miernika dołączasz do kabelka z klemą.
    >>>>
    >>>> Zobacz ci wskazuje.
    >>>>
    >>>> Włacz coś w środku np lampkę od kabiny, schowka etc - jeśli wskazania
    >>>> się zmieniają lub jest "H" (przekroczyłeś zakres) to znaczy że
    >>>> podpiąłeś
    >>>> dobrze. (PS nie próbuj np kręcić rozrusznikiem bo pewnie spalisz
    >>>> miernik;)
    >>>>
    >>>> Teraz wyłącz wszystko i zjeżdzajaj z zakresami w dół (np z 200mA na
    >>>> 20mA) dopóki ci się nie pojawi znów "H" - wtedy wróć do poprzedniego
    >>>> zakresu. Ale generalnie 200mA powinno być ok.
    >>>>
    >>>> Teraz przy mierniku stawiasz dziewczynę, kumpla z piwem, kochanke,
    >>>> koleżankę czy kogo tam masz pod ręką co ma wrzeszczeć jak się wskazanie
    >>>> zmieni, a sam nurkujesz do skrzynki z bezpiecznikami i po kolei
    >>>> wyciągasz i wkładasz bezpieczniki. W sumie da się to pewnie zrobić bez
    >>>> drugiej osoby, ale trzeba mieć długie kable.
    >>>>
    >>>> Na końcu oczywiście jak w każdym manualu dopijasz piwo, które przez
    >>>> cały
    >>>> czas sączyłeś. A właśnie - punkt 1 otwierasz piwo, punkt drugi wypijasz
    >>>> piwo, punkt trzeci otwierasz drugie piwo, punkt czwarty dopiero
    >>>> bierzesz
    >>>> się za robotę. Wpływu żadnego na efekt to nie ma, ale jak nic nie
    >>>> działasz, to przynajmniej browara się napijesz:P
    >>>>
    >>>>> - jak w 100% potwierdzić/wykluczyć winę akumulatora? Odłączyć go na
    >>>>> noc
    >>>>> i zmierzyć napięcie?
    >>>>
    >>>> No jak ci się sam z siebie rozładuje, to na pewno już do wyrzucenia.
    >>>> Ale
    >>>> jak mu napięcie nie spadnie to jeszcze nie znaczy, że nie wina
    >>>> akumulatora.
    >>>>
    >>>> Shrek
    >>>>
    >>> Heh... pominę milczeniem dlaczego wcześniej nie mierzyło, bo wstyd :)
    >>> Dzięki wielkie za dokładną instrukcję.
    >>>
    >>> W każdym razie na mA pokazuje mi "1 ."
    >>>
    >>> Przełączyłem czerwony kabel na 20A i pokrętło 20m to skacze 0,71 /
    >>> 0,72...
    >>>
    >>> Rozumiem, że to coś bardzo nie teges :)
    >>>
    >>
    >> Pokrętło ustawiłeś chyba na 20A?
    >> Coś Ci pobiera w okolicach 0,72 Ampera, czyli ponad 8W. Nie świeci Ci
    >> się gdzieś lampka w kabinie?
    >>
    >>
    >>
    > pokrętło na 20m, a czerwony kabel wpięty pod złącze 20A, a nie wejście mA

    Więc nie wiadomo co dokładnie mierzysz i w jakich jednostkach. W jednym z
    moich mierników pokazywało wtedy 0,00.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: