  • 1. Data: 2014-01-27 08:36:15
    Temat: Zezłomowane z Niemiec
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    http://wyborcza.pl/1,75248,15339304,Ludzie_stracili_
    samochody__Przekret_na_niemiecki_zlom.html

    http://tnij.org/wfm8cgq

    Zawsze jak kupowałem różne pojazdy, samochody i jednoślady wydawało mi się,
    że wraz z odebraniem "twardego" dowodu rejestracyjnego sprzęt jest "czysty"
    i sprawdzony, a tu się okazuje, że niekoniecznie. Nie można być pewnym dnia
    ani godziny. Wiadomo, że najlepiej kupić od rodziny lub znajomych a
    ostatecznie pojazd z polskiego salonu ale takich dla wszystkich nie starczy
    przecież. Jakaś masakra, to po co te urzędy, opłaty za czynności etc?

  • 2. Data: 2014-01-27 08:50:50
    Temat: Re: Zezłomowane z Niemiec
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2014 08:36:15 +0100, Iglo napisał(a):
> [...]
    > i sprawdzony, a tu się okazuje, że niekoniecznie. Nie można być pewnym dnia

    Mniemanie nieuzasadnione, bo sprawdzic moga tylko to co moga.

    > ani godziny. Wiadomo, że najlepiej kupić od rodziny lub znajomych a
    > ostatecznie pojazd z polskiego salonu ale takich dla wszystkich nie starczy
    > przecież. Jakaś masakra, to po co te urzędy, opłaty za czynności etc?

    No jak to po co ? Zebys pobiegl do krajowego salonu i zaplacil VAT :-)
    [sprawdzic czy nie bylo jakiejs afery z nowymi :-( ]

    I jak nie starczy ? w salonach starczy.

    J.

  • 3. Data: 2014-01-27 18:36:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...
> [...]
    > starczy
    > przecież. Jakaś masakra, to po co te urzędy, opłaty za czynności etc?

    W urzędzie kupowali te przekręty?
    Czy do urzędu zanosili samochód w celu sprawdzenia czy numery nie przebite?

  • 4. Data: 2014-01-27 21:32:02
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Jan 2014 18:36:40 +0100, Cavallino napisał(a):

    > W urzędzie kupowali te przekręty?
    > Czy do urzędu zanosili samochód w celu sprawdzenia czy numery nie przebite?

    Czytałeś w ogóle o czym rzecz? Jakie przebite numery?

  • 5. Data: 2014-01-27 21:43:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Czytałeś w ogóle o czym rzecz? Jakie przebite numery?

    Numery, papiery, wszystko można sfałszować.
    Od sprawdzania tego jest właściciel, a nie urząd komunikacji.