    From: Iglo <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Zezłomowane z Niemiec
    Date: Mon, 27 Jan 2014 08:36:15 +0100

    http://wyborcza.pl/1,75248,15339304,Ludzie_stracili_
    samochody__Przekret_na_niemiecki_zlom.html

    http://tnij.org/wfm8cgq

    Zawsze jak kupowałem różne pojazdy, samochody i jednoślady wydawało mi się,
    że wraz z odebraniem "twardego" dowodu rejestracyjnego sprzęt jest "czysty"
    i sprawdzony, a tu się okazuje, że niekoniecznie. Nie można być pewnym dnia
    ani godziny. Wiadomo, że najlepiej kupić od rodziny lub znajomych a
    ostatecznie pojazd z polskiego salonu ale takich dla wszystkich nie starczy
    przecież. Jakaś masakra, to po co te urzędy, opłaty za czynności etc?