  • 1. Data: 2014-01-26 00:11:35
    Temat: ZACAR - ktoś wie?
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    Witam,

    Czy ktoś mial do czynienia z komisem ZACAR przy Modlińskiej 307 w
    Warszawie? Wiem, że generalnie komisy to zło, ale ofert samochodu,
    którego szukam dla synowej (kombi benzyna 1,6 mniej więcej do 17 tys.),
    na rynku jest tak mało, że sprawdzamy wszystkie oferty znajdujące się w
    pobliżu. A w Zacarze są obecnie aż 2 oferty Focusów II, w których nie
    pierwszy rzut oka niczego odstraszającego nie widzę:

    http://otomoto.pl/ford-focus-1-6-16v-i-szy-wl-aso-C3
    1399231.html
    http://otomoto.pl/ford-focus-1-6-16v-salon-i-szy-wl-
    C31965604.html

    Na uwagi.pl są dwie negatywne opinie o tym komisie, ale nie wiadomo, kto
    je pisał...

    Piotr

  • 2. Data: 2014-01-26 14:36:08
    Temat: Re: ZACAR - ktoś wie?
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 00:11:35 +0100, Uncle Pete napisał(a):

> [...]
    C31965604.html

    > Na uwagi.pl są dwie negatywne opinie o tym komisie, ale nie wiadomo, kto

    Zwiedziełem zagłębie komisowe na Modlińskiej dwa razy, 4 lata temu jak
    szukałem dla siebie samochodu, potem półtora roku temu z kolegą, bo się
    uparł. Po pierwszej wizycie utwierdziłem się w przekonaniu, że komisy to
    strata czasu, przy drugiej mimo wszystko znaleźliśmy rozsądny egzemplarz w
    jednym komisie, ale do trasnsakcji nie doszło. To nie o opinie o komisie
    chodzi tylko o stan konkretnego egzemplarza. Można znaleść dobry "od
    cygana" i trupa od starszego pana profesora. Więc warto obejrzeć.

  • 3. Data: 2014-01-27 04:41:30
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:lc1gbm$94m$1@news.task.gda.pl...
> [...]
    > w Zacarze są obecnie aż 2 oferty Focusów II, w których nie pierwszy rzut

    zapytaj goscia z komisu czy ktos lomem otwieral tylne drzwi przy nadkolach z
    tylu :D
    i czemu auto ma 5 odcieni.

  • 4. Data: 2014-01-27 10:13:29
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Uncle Pete nabazgrał(a):

    > Witam,
    > Czy ktoś mial do czynienia z komisem ZACAR przy Modlińskiej 307 w
    > Warszawie? Wiem, że generalnie komisy to zło, ale ofert samochodu,

    Modlińska to znane centrum wałek&przekręt ..

> [...]
    > pobliżu. A w Zacarze są obecnie aż 2 oferty Focusów II, w których nie
    > pierwszy rzut oka niczego odstraszającego nie widzę:

    Stoi tam od listopada, jak by był dobry to już by się sprzedał.
    Do tego VIN jest niepoprawny bo system Forda go nie zna:
    We are sorry, but no information could be found for the VIN/Registration
    number you entered - WF0WXX6CDW5K53345

    > http://otomoto.pl/ford-focus-1-6-16v-salon-i-szy-wl-
    C31965604.html

    Typowe auto handlowca, kupione w PL więc jest szansa na jakąś historię
    serwisową.

  • 5. Data: 2014-01-27 11:12:41
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

> [...]
    > Do tego VIN jest niepoprawny bo system Forda go nie zna:
    > We are sorry, but no information could be found for the VIN/Registration

    Tak, ma błąd w 7 znaku - ma być G zamiast 6.

    C31965604.html

    > Typowe auto handlowca, kupione w PL więc jest szansa na jakąś historię
    > serwisową.

    Trochę za mały przebieg ma, jak na auto handlowca...

  • 6. Data: 2014-01-27 18:59:26
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2014-01-27 11:12, Uncle Pete pisze:
> [...]
    >
    > Tak, ma błąd w 7 znaku - ma być G zamiast 6.

    C31965604.html

    > Trochę za mały przebieg ma, jak na auto handlowca...

    różnie bywa u nas zwykle auta mają przebiegi 50-60 tys rocznie. Poza
    jednym z Trójmiasta. Rocznie ca.30 tys km, mówi ze po prostu nie ma
    gdzie kręcić. Dodatkowo na weekendy jeździ autem żony bo ma lepsze :).
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 7. Data: 2014-01-27 21:09:42
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

> [...]
    > jednym z Trójmiasta. Rocznie ca.30 tys km, mówi ze po prostu nie ma
    > gdzie kręcić. Dodatkowo na weekendy jeździ autem żony bo ma lepsze :).

    Ale 15 tys. km rocznie... Tyle to ja kapeluszniczo robię :)

    Piotr

  • 8. Data: 2014-01-28 09:21:09
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Uncle Pete nabazgrał(a):

    > Ale 15 tys. km rocznie... Tyle to ja kapeluszniczo robię :)

    Zależy od tego co się robi, ja kupowałem Ceed'a po leasingu gdzie kobieta
    raz na jakiś czas jeździła po DC załatwić jakąś sprawę a tak to auto stało.
    Wcześniej miałem auto gzie księgowa dostała auto i jeździła nim raz na
    tydzień po zakupy całe 2km a do firmy z domu miała 200m.

  • 9. Data: 2014-01-28 18:34:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 27 Jan 2014 10:13:29 +0100, "Chris" <a...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >Do tego VIN jest niepoprawny bo system Forda go nie zna:
    >We are sorry, but no information could be found for the VIN/Registration

    Błąd w numerze VIN - zamiast 6 powinna być litera G.

    Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07, 1.6L Zetec-S PFI (100PS), Moondust
    Silver (metalik)

    Numer VIN: WF0WXXGCDW5K53345
    Główne funkcje
    Data produkcji: 06.10.2005
    Model pojazdu: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
    Typ nadwozia: Kombi
    Wersja: Seria 32
    Silnik: 1.6L Zetec-S PFI (100PS)
    Przekładnia: 5-biegowa ręczna - B5/IB5
    Napęd: LHD FWD
    Norma emisji spalin: Etap IV ograniczania emisji
    Klimatyzacja: Układ Klimatyz. Ze Sterow. Ręcznym
    Obszar: (+)"D"
    Lakier: Moondust Silver (metalik)
    Materiał we wnętrzu: Humy / Mondus / Dark Flint
    [Kliknij, aby zmniejszyć]

    Mniej ważne funkcje

    Wyprodukowano w fabr.w Saarlouis
    Zestaw bezpiecznych zamków nr 1
    Convenience Group No.6
    Bez wielofun.pak.do celów marketin.
    Z wyposazeniem/znakiem SVO
    Bez pakietu uaktualnień funkcji
    Poziom marketingowy 1
    Z elektroniczna kontr.statecznosci
    Bez globalnego/automat. zamykania
    Ok. przednie zamykane 1 dotknieciem
    Z Szybami Tylnymi Sterow. Ręcznie
    Ze standardowš przyciemnianš szybš
    Bez osł.termicznej szyby przedniej
    Z Ogrzewanš Szybš Przedniš
    Bez schowka pasażera o reg. temp.
    Z mala konsola
    Bez tylnej konsoli podłog.
    Z konwencjonalnš podsufitkš
    Z wykładzinš przedziału
    Bagaznik dachowy bez poprzeczek
    Z Regulowanym Lusterkiem Wstecznym
    Ogrzew. wypukle lusterko kierowcy
    Z wypukł.el.ster/ogrz.luster.pasaż.
    Z całkowicie skł. tyl.siedz dziel.
    Z ?rodk. zagłówkiem z tyłu
    B. podpory ledzw siedzenia kierowcy
    Bez reg. temp. siedz. kierowcy
    Bez reg. temp. siedz. pasażera
    z regulatorem 4-poz.pol.siedz.kier.
    Z reczn.2-kier.reg. siedz.pas
    Bez sprzegu przyczepy
    Kluczyk zapł. ze zdalnym ster.
    Z profilowa galka dzwigni zm biegów
    Z Centralnym Zamkiem
    Z czest.pracy przeryw
    Air Curtain Restrnt LH
    Kurtyna powietrzna - prawa strona
    Z poduszka powietrzna kierowcy
    Z Poduszkš Powietrznš Pasażera
    Z bocznš podusz.pow.- str. kierowcy
    Z bocznš podusz.pow.- str. Pasażera
    Z mocowaniem Isofix
    Z małym stalowym kołem zapasowym
    Ze Standard.Amortyzatorami Tylnymi
    Felga stalowa 6J x 15
    Opony 195/65VR x 15
    Z opon.całosezon. Goodyear z przodu
    Z opona. całosezon. Goodyear z tyłu
    Kołpak Mid 15 - Styl C
    Nieblokujšce nakrętki kół
    Z Zawieszeniem Standardowym
    Z mechanicznym hamulcem postojowym
    Z tylnymi ham. tarczow.
    Ze wspomag. awaryjnym hamulców
    Bez Układu Abs (Antypo?lizgowego)
    Standardowe siedzenie przednie
    Ze stałymi pedałami
    Bez Nagrzewnicy Pomocniczej
    Z prędko?ciom. km/h
    Bez zestawu do zamontowania radia
    (+)RDS
    Bez gniazdka A/V
    Z antenš ?rodk.
    Wyp.podst.CD + Radio AM/FM
    Pakiet wyposażenia systemu ICE 20
    Z 6 glosnikami
    Bez ukł. zapewn.rozrywki rodzinie
    Ze Sterow.Radiem Na Kolumn. Kierown
    Z pakietem dla palaczy typ 2
    Z reflektorami halogenowymi
    Bez regulacji ustaw. reflektorów

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2014-01-28 18:37:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 27 Jan 2014 11:12:41 +0100, Uncle Pete
    <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> wrote:

    >Trochę za mały przebieg ma, jak na auto handlowca...

    Kumpel odkupił od firmy, w której pracuje, takiego Focusa. Rocznik
    2006, przebieg niecałe 90 tys.km. Też po handlowcu. Tylko że auto
    praktycznie nie wyjeżdżało z Warszawy. I w dodatku za śmieszne
    pieniądze - dał za niego 10 tys. PLNów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280