  • 1. Data: 2014-01-26 00:22:35
    Temat: topla - opinie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Chce kupić 66Ah za 239zł czerwony, obsługowy, korki da się wykręcać,
    widac poziom elektrolitu przez obudowe.

    Obserwuje taki 70Ah od dwóch lat w MB E320 jak na razie daje radę.

    http://namlet.pl/allegro/AUKCJE/TOPLA_55AH_1.jpg

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-01-26 08:29:07
    Temat: Re: topla - opinie
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-26 00:22, PiteR pisze:
> [...]
    > widac poziom elektrolitu przez obudowe.
    >
    > Obserwuje taki 70Ah od dwóch lat w MB E320 jak na razie daje radę.

    No to kup i przedstaw swoją opinię. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2014-01-26 10:29:58
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > widac poziom elektrolitu przez obudowe.
    >
    > Obserwuje taki 70Ah od dwóch lat w MB E320 jak na razie daje radę.

    Poszukaj yuasy, sąsiad ma od paru ładnych lat i wciąż daje rade w mrozy,
    mój w motocyklu wytrzymał 9 lat.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2014-01-26 10:59:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 00:22:35 +0100, PiteR napisał(a):
    > Chce kupić 66Ah za 239zł czerwony, obsługowy, korki da się wykręcać,
    > widac poziom elektrolitu przez obudowe.

    Kiedys mialem, za szybko padla, ale tez auto bylo rzadko uzywane.

    J.

  • 5. Data: 2014-01-26 11:42:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 26.01.2014 Yogi(n) <y...@k...pl> napisał/a:

    > Poszukaj yuasy, sąsiad ma od paru ładnych lat i wciąż daje rade w mrozy,
    > mój w motocyklu wytrzymał 9 lat.

    A wiesz ile taka yuasa bedzie kosztowala? Przy calkiem sensownej jakosci
    bylejakiejmarki akumulatorow IMHO nie ma sensu ladowac kupe szmalu w drogi
    akumulator ktory tez moze np po 3-4 latach wyzionac ducha a tyle spokojnie
    wytrzymaja te najtansze (pod warunkiem prawidlowej eksploatacji).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-01-26 12:27:04
    Od: K <...@...c>

    W dniu 26-01-2014 00:22, PiteR pisze:
> [...]
    > widac poziom elektrolitu przez obudowe.
    >
    > Obserwuje taki 70Ah od dwóch lat w MB E320 jak na razie daje radę.

    niewypowiem sie na temat topli, ale mam czwarty rok centra coś tam i
    daje rade bez najmniejszych problemow. kosztowala tez nie za duzo z tego
    co pamietam.

  • 7. Data: 2014-01-26 12:28:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sqlwiel pisze tak:

    > No to kup i przedstaw swoją opinię. :)

    sam kup matole :)

    --
    Piter

  • 8. Data: 2014-01-26 13:29:11
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

> [...]
    > spokojnie
    > wytrzymaja te najtansze (pod warunkiem prawidlowej eksploatacji).

    Jakieś 30 zł więcej od TOPLI. Nie wiem, czy o to dokładnie autorowi
    wątku chodziło, ale może są 66 Ah i we właściwym rozmiarze.
    http://www.ezaplon.pl/produkt/akumulator-70ah570a-l-
    yuasa-professional-pro-031

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2014-01-26 14:01:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 12:27:04 +0100, K napisał(a):

    > niewypowiem sie na temat topli, ale mam czwarty rok centra coś tam i
    > daje rade bez najmniejszych problemow. kosztowala tez nie za duzo z tego
    > co pamietam.

    Z tym ze wiesz - zasadniczo o kazdym akumulatorze mozna to powiedziec.
    Jesli auto w miare sprawne i czesto uzywane, to czlowiek wstawia
    akumulator i na pare lat o problemach zapomina.
    Wielkie g* musi to byc, aby padlo przed uplywem 4 lat :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-01-26 14:07:13
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-26 12:28, PiteR pisze:

    > sam kup matole :)

    Dlaczego mnie od matołów wyzywasz?
    Ja kupuję taki aku, który akurat leży tam, gdzie mam blisko. I tak od 20
    lat i nie narzekam.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.