  • 1. Data: 2010-11-26 10:35:59
    Temat: Zewnętrzny zasilacz do dysku
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    siedzę sobie i korzystam z CDRomu podłączonego po USB i nagle zasilacz
    zrobił BUM a potem eksplodował napęd. I jestem w plecy o kwotę zasilacza
    i napędu. Dobrze, że to był napęd, a nie dysk, bo strat w danych nie ma.
    I tak się zastanawiam, czy można gdzieś kupić takie zewnętrzne
    zasilacze, które dają pewność działania. Mój kosztował 30zł razem z
    przejściówką na USB, to wiele od niego wymagać nie można pewnie. Ale
    gdzie i za ile kupię coś porządnego? Szukałem na allegro, to nie ma
    nawet takich tanich :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-11-26 19:44:23
    Temat: Re: Zewnętrzny zasilacz do dysku
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Szukałem na allegro, to nie ma
    > nawet takich tanich :(

    Dobra, tanie znalazłem. No ale to nie zmienia sytuacji, że się boję tych
    tanich.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-12-04 16:56:38
    Od: pigobocian <p...@w...pl>

    > Dobra, tanie znalazłem. No ale to nie zmienia sytuacji, że się boję tych
    > tanich.

    Jakiś czas temu kupiłem drukarkę Epson Thermal 88 ... coś tam.
    Był do niej dołączony jakiś zasilacz ATX z wystającymi kablami
    i takim dziwacznym gniazdem z którego była zasilana ta drukarka.

    Żeby było ładniej wylutowałem cały pęk kabli konektora ATX
    i wyprowadziłem przełącznik tylko do pinów 14 i 15 i śmiga
    Zrób to samo. Wylutuj co zbędne i pozostaw tylko wtyczki molex.
    http://www.hardwarebook.info/ATX_Power_Supply

  • 4. Data: 2010-12-05 11:08:26
    Od: pigobocian <p...@w...pl>

    W dniu 04.12.2010 17:56, pigobocian pisze:

> [...]
    > i wyprowadziłem przełącznik tylko do pinów 14 i 15 i śmiga
    > Zrób to samo. Wylutuj co zbędne i pozostaw tylko wtyczki molex.

    Oczywiście dla ATX 2 są to piny 16 i 17
    http://www.hardwarebook.info/ATX_v2.2_Power_Supply