  • 31. Data: 2011-07-01 23:29:19
    Temat: Re: Zewnetrzna pompa paliwowa - w ktorych samochodach?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jakub,

    Friday, July 1, 2011, 8:17:08 PM, you wrote:

    > Za slabe - chce chlodzic silnik 0.8-2.2kW

    Pompa obiegowa centralnego ogrzewania?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-07-01 23:37:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 01 Jul 2011 19:34:57 +0200, ToMasz wrote:

    >niema. wirnik jest magnesem trwałym 2 biegunowym, stojan jest
    >elektromagnesem w którym zmienia sie biegunowość pola mangetycznego.

    Ale mowa o tej pompce
    http://www.wegasklep.net/product.php?productid=1074&
    cat=84&page=1

    Obawiam sie ze ma komutator a nie falownik.

    >Cały silnik jest zalany wodą, pomiedzy stojanem a wirnikem jest woda,
    >która daje pewien poślizg i chłodzi silnik. Nie ma łożysk, komutatora,

    Jakas forma lozysk pewnie jest.

    J.

  • 33. Data: 2011-07-02 09:29:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jakas forma lozysk pewnie jest.

    Tak, w formie wody i pola magnetycznego ;)

  • 34. Data: 2011-07-02 13:48:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-01, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > A gdyby tak użyć pompy przeznaczonej do pompowania wody?

    Do pompowania wody chcesz użyć pompy przeznaczonej do pompowania wody?
    A gdzie kombinowanie? Gdzie dreszczyk emocji "padnie/nie padnie"?
    Mięczak ;-p

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 35. Data: 2011-07-02 21:58:55
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Do pompowania wody chcesz użyć pompy przeznaczonej do pompowania wody?
    > A gdzie kombinowanie? Gdzie dreszczyk emocji "padnie/nie padnie"?
    > Mięczak ;-p

    A tak co do pomp paliwa, to jeszcze AFAIK część ich zakłada że pompowana
    ciecz nie przewodzi prądu.
    Jest to problem jak chce się przerobić samochód na etanol.
    A to chłodziwo niekoniecznie spełni to założenie.

    Chociaż być może problem dotyczy tylko pomp zanurzonych w zbiorniku.

  • 36. Data: 2011-07-02 22:43:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Do pompowania wody chcesz użyć pompy przeznaczonej do pompowania wody?
    > A gdzie kombinowanie? Gdzie dreszczyk emocji "padnie/nie padnie"?
    > Mięczak ;-p

    Zamiast sie silic na blyskotliwy dowcip warto sprawdzic
    temat na jaki sie wypowiadasz :)

    Pisalem czarno na bialym o wezach o srednicy 6-8mm.

    jesli taki wezyk podepniesz do pompy C.O. to woda
    bedzie ledwo ciurkac, o ile wogole poleci...

  • 37. Data: 2011-07-02 23:23:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-02, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Zamiast sie silic na blyskotliwy dowcip warto sprawdzic
    > temat na jaki sie wypowiadasz :)

    Temat ciekawy: którą pompę z niewłaściwej grupy wybrać, żeby było dobrze
    :-P

    > Pisalem czarno na bialym o wezach o srednicy 6-8mm.
    >
    > jesli taki wezyk podepniesz do pompy C.O. to woda
    > bedzie ledwo ciurkac, o ile wogole poleci...

    Pompa C.O. jest tylko szczgólnym przypadkiem pompy wodnej. Zamiast
    kombinować: zadzwoń do dwóch,trzech producentów pomp, podaj przekroje i
    wymagane przepływy/ciśnienia to Ci powiedzą co dokładnie masz kupić.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 38. Data: 2011-07-04 10:01:34
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > w Omedze B w układzie chłodzenia, który był niewydolny zastosowana była
    > fabrycznie dodatkowa elektryczna pompa wspomagająca, poszukaj używek np na
    > allegro,

    przykładowy link (drogo)
    http://allegro.pl/pompka-dodatkowa-pompa-obiegu-wody
    -opel-omega-3-0-i1655303455.html