    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Date: Tue, 7 Feb 2012 12:04:18 +0000 (UTC)

    Dnia 06.02.2012 Skrypëk <škrypëk@publiçenëmy.pl> napisał/a:

    > O czymż ty teraz opowiadasz?

    O bezpieczeństwie iOS i WP7, ale nie przejmuj się, skup się na
    kolorach obudowy.

    > http://ie.microsoft.com/testdrive/mobile/ - tutaj widać kolosalną.

    Jestem pod wrażeniem, to jedyne strony jakie za pomocą telefonu
    przeglądasz?

    > No prędzej moje niż twoje, linuksiarzu.

    Hehe, żenada.

    > A jak to sprawdzić i jaki z tego płynie wniosek?

    Większość korzysta z poprawek rozszerzających funkcjonalność
    najlepszego systemu, do w miarę akceptowalnego minimum. Ale Cydia
    to przecież niewielka część szczęśliwych posiadaczy iPhona.
    Tyle że dziwne jest to że sam iOS, z wersji na wersje staje się
    coraz bardziej funkcjonalny. Strach pomyśleć że gdy wyjdzie wersja
    10.0.1 to może się nawet nadawać do użytku jako smartfon bez
    kombinowania. Co zrobią wtedy wszyscy zadowoleni userzy z tym
    nadmiarem niepotrzebnych funkcji.

    > A niesprawnym marketingiem się próbuje przekonać, że nabycie telefonu z
    > linuksem dodaje 100pkt do bystrości, bo można coś tam sobie w nim pozmieniać
    > i pochwalić się tym na forum dla innych bystrzaków. Kosztem 100 punktów
    > zmarnowanego życia.

    Czy ja Ci próbuję wmówić że skrzyżowanie słabej empetrójki z b.tanią cyfrówka
    i ograniczonym funkcjonalnie telefonem to smartfon. Ja się pytam czy iOS
    i WP7 mają już nadającego się do używania PIMa.

    > Tak mnie to obchodzi jak i resztę świata dystrybucje linuksa.

    Po co dyskutujesz, skoro nie masz pojęcia, skup się na kolorach.

    > No najwyraźniej, skoro konkurencja się uparła by je zerżnąć.

    Patrz jak patrzę na iOS, to widzę uderzające podobieństwo do PalmOS
    i co z tego wynika?

    > To ty zrozum, że większość świata ma inne priorytety. A nie narzekasz, że
    > ten niedobry wolny rynek preferuje rozwiązanie proste i popularne, a dzięki
    > temu relatywnie tanie.

    Większość kupuje taki a nie inny telefon, bo jest akurat modny.

    > Gdyby było wystarczająco dużo chętnych na zakup urządzeń idealnych do
    > wszystkiego i zapłacenia za to stosownej kwoty, to pewnie znalazłby się
    > jakiś dostawca takich cudów za 10 tysięcy zł od sztuki, a nie marne 2k.

    Dobre narzędzia, mają to do siebie że ich funkcjonalność ogranicza jedynie
    wyobraźnia użytkowników. Zwłaszcza dotyczy to tak potencjalnie
    wszechstronnego i uniwersalnego urządzenia jak komputer. Sztuczne blokowanie
    możliwości sprawia że bardziej przypomina sterownik do pralki czy zmywarki.
    Te też są bardzo potrzebne, ale bezużyteczne w mojej kieszeni.

    --
    kakmaratgmaildotcom