  • 1. Data: 2009-08-07 14:28:56
    Temat: Zenit cyfrowo-cenowo rewolucja
    Od: XX YY <f...@g...com>

    nadchodzi

    http://www.featurefoto.yoyo.pl/?p=274

  • 2. Data: 2009-08-07 15:11:45
    Temat: Re: Zenit cyfrowo-cenowo rewolucja
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:cba39a5e-f557-4694-9f80-8e263956bfed@33g2000vbe
    .googlegroups.com...
    > nadchodzi
    >
    > http://www.featurefoto.yoyo.pl/?p=274

    Fajny zart na prima aprilis. Ale jaki sens jest odgrzebywac cos takiego w
    srodku wakacji ?

    Adameck

  • 3. Data: 2009-08-07 15:23:56
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    XX YY pisze:
    > nadchodzi
    >
    > http://www.featurefoto.yoyo.pl/?p=274

    Na zdjęciu ekranu LCD:"PHOTOES" :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 4. Data: 2009-08-07 17:25:37
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    > Fajny zart na prima aprilis. Ale jaki sens jest odgrzebywac cos takiego w
    > srodku wakacji ?

    http://www.featurefoto.yoyo.pl/?p=276

    Matusz

  • 5. Data: 2009-08-07 21:11:42
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Uzytkownik "XX YY" napisal w wiadomosci:

    > nadchodzi
    > http://www.featurefoto.yoyo.pl/?p=274

    No i wyszlo czarno na bialym, ze czytac to Ty jednak nie umiesz...

    -- Zibi

  • 6. Data: 2009-08-08 08:32:09
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > nadchodzi
    >
    > http://www.featurefoto.yoyo.pl/?p=274

    pozywiom uwidim

  • 7. Data: 2009-08-08 20:50:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adameck" h5hgbq$94o$...@a...news.neostrada.pl

    > Fajny zart na prima aprilis. Ale jaki sens jest odgrzebywac cos takiego w srodku
    wakacji ?

    Mam nadzieję jednak, że postradziecka marka Zenit stworzy w przyszłości
    jakiś rewolucyjny, tani aparat, który będzie mógł zrewolucjonizować rynek.

    Stworzy na pewno, ;) a jeśli nawet nie stworzy (bo jednak nie
    stworzy) to przynajmniej skopiuje. :)

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2009-08-08 21:18:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 8 Aug., 22:50, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Adameck" h5hgbq$9...@a...news.neostrada.pl

    >     Mam nadzieję jednak, że postradziecka marka Zenit stworzy w przyszłości
    >     jakiś rewolucyjny, tani aparat, który będzie mógł zrewolucjonizować rynek.

    zeby byl tani i rewolucjonizujacy rynek to musialby nastapic nawrot
    komunizmu , na co raczej nic nie wskazuje.
    koszty stworzenia nowoczesnej technologii w rosji sa dalece wyzsze niz
    w rozwinietej czesci swiata
    - oczywiscie ze stworzenie aparatu najbardziej zaawansowanego
    technologicznie jest mozliwe na tereni rosji , ale taki projekt bylby
    tam niefinansowalny , czyli ew produkt koncowy musialby osiagnac
    niebotyczna cene.

  • 9. Data: 2009-08-09 18:00:13
    Od: Henio <p...@h...eu>

    Myślę, że taką rewolucję rozpoczą Panasonic micro4/3 czyli lustro bez
    lustra ze zmiennymi obiektywami.

  • 10. Data: 2009-08-09 18:31:03
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Aug., 20:00, Henio <p...@h...eu> wrote:
    > Myślę, że taką rewolucję rozpoczą Panasonic micro4/3 czyli lustro bez
    > lustra ze zmiennymi obiektywami.

    zgadzam sie , tez tak uwazam choc sa czynniki hamujace.
    troche dziwi mnie ze panasonic do tego systemu nie dostarcza
    jasniejszy zoomow.
    te o sile swiatla 5,6 sa za ciemne by skusic sie na ich zakup , z
    kolei te robione przez zeissa i leice podchodzace pod m4/3 sa
    piekielnie drogie.
    gdyby byl jakis zoom powiedzmy 70-200 / 3,5 -4,0 w cenie do 4000 pln
    to moznaby powalczyc .