  • 1. Data: 2009-08-07 12:25:13
    Temat: Praktica Super TL
    Od: "darek638" <d...@o...eu>

    Jak w temacie. Można ją jeszcze sprzedać? Wiem, że to wiekowy aparat ale
    może ktoś się skusi;) Tak wogóle ma ktoś doświedczenia z w/w? Ja go dostałem
    w "spadku".

  • 2. Data: 2009-08-07 12:43:51
    Temat: Re: Praktica Super TL
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jak w temacie. Można ją jeszcze sprzedać? Wiem, że to wiekowy aparat ale
    > może ktoś się skusi;) Tak wogóle ma ktoś doświedczenia z w/w? Ja go
    > dostałem w "spadku".

    Ponizej masz spamera reklamujacego serwis ogloszeniowy.

    Sprzedac mozna napewno - wystaw na allegro od 1zl, sprzeda sie w kilka dni.

  • 3. Data: 2009-08-07 13:05:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darek638" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Można ją jeszcze sprzedać? Wiem, że to wiekowy
    > aparat ale może ktoś się skusi;) Tak wogóle ma ktoś doświedczenia
    > z w/w? Ja go dostałem w "spadku".

    http://www.allegro.pl/search.php?string=Praktica&sea
    rch_type=1&closed=1&location_radio=1&selected_countr
    y=1&distance=1&order=t&st=gtext&listing_sel=2&listin
    g_interval=7&category=8846&category=28195

    Na oko sprzedawalne.

    P.S. a co zrobic z mniej wartosciowymi aparatami ? poniewiera mi
    sie jakas malpka, wyrzucic szkoda, bo moze "przydasie" , ale do
    czego ..

    J.

  • 4. Data: 2009-08-07 14:32:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > P.S. a co zrobic z mniej wartosciowymi aparatami ? poniewiera mi
    > sie jakas malpka, wyrzucic szkoda, bo moze "przydasie" , ale do
    > czego ..
    >
    > J.

    mozesz oglosic , moze ktos przyjdzie i odbierze

    od 3 miesiecy staram sie dac komus akwarium - nie ma chetnych.
    nikomu sie dzisiaj nie chce targac, mnie tez na smietnik nie.

  • 5. Data: 2009-08-07 15:25:02
    Temat: Re: Praktica Super TL [ot]
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl>

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał XX YY na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    > mozesz oglosic , moze ktos przyjdzie i odbierze
    >
    > od 3 miesiecy staram sie dac komus akwarium - nie ma chetnych.
    > nikomu sie dzisiaj nie chce targac, mnie tez na smietnik nie.

    Pytanie/ogłoszenie czy ktoś chce akwarium może zostać zrozumiane...
    zgodnie z logiką :o)

    skojarzeniowo
    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
    8o ^ / And my hand takes hold in judgement