  • 21. Data: 2012-06-24 01:42:34
    Temat: Re: Zegarek lcd wodoodporny
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-23, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Gdzie nam tam, zwyklym zjadaczom chleba, do Miszczunia.

    Kto to ten Miszczunio? Nie znam goscia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-06-24 01:43:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-23, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > To calkiem niezly pomysl ;)
    >
    > Pytanie, ktore modele akceptuja vmax>200 ?

    OIDP te stare z serii 300, te co maja najmniej funkcji.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2012-06-24 01:54:50
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-24 01:43, AZ pisze:

    > OIDP te stare z serii 300, te co maja najmniej funkcji.

    Ja w miedzy czasie znalazlem: sigma 1200
    Do 300, podswietlany.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 24. Data: 2012-06-24 03:01:54
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 23 Jun 2012 18:22:27 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
    > Teraz autostrada 3h? Matkobosko... No chyba, ze z drzemka po drodze ;-)

    No, powyżej 160 km/h hałas zaczyna zagłuszać mi audiobooka, no i
    wolałbym nie zebrać więcej punktów w tym roku. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 25. Data: 2012-06-24 09:42:08
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-06-24 03:01, Leszek Karlik pisze:
    > No, powyżej 160 km/h hałas zaczyna zagłuszać mi audiobooka

    Audiobook na motocyklu? Pamiętasz potem coś z tego co usłyszysz?
    Serio pytam, dla mnie nawet w aucie to wyzwanie, szybko okazuje się, że
    skupienie na drodze nie pozwala mi wiele pamiętać z tego co czyta lektor
    i muszę sobie cofać rozdział :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 26. Data: 2012-06-24 12:56:46
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 24 Jun 2012 09:42:08 +0200, duddits <p...@r...tv> wrote:

> [...]
    > Serio pytam, dla mnie nawet w aucie to wyzwanie, szybko okazuje się, że
    > skupienie na drodze nie pozwala mi wiele pamiętać z tego co czyta lektor

    Tak, bez problemu. :-) Ale ja mam dość mocno wyćwiczone przerzucanie uwagi,
    dawno temu zacząłem słuchać audiobooków przy pracy.

    Jak proza nie wchodzi to spróbuj może wykładów The Teaching Company, mają
    dużo fajnych o historii na przykład, a tempo wrzucania informacji jest
    wolniejsze niż w przypadku normalnej prozy, kumpel który nie mógł
    specjalnie
    słuchać książek wykłady bardzo polubił.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 27. Data: 2012-06-24 14:40:04
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-06-24 12:56, Leszek Karlik pisze:
> [...]
    > dużo fajnych o historii na przykład, a tempo wrzucania informacji jest
    > wolniejsze niż w przypadku normalnej prozy, kumpel który nie mógł

    Proza wchodzi i ogólnie nie mam z tym problemów, po prostu nie znam
    nikogo kto łyka w ten sposób treść na motocyklu ... :) Ja miałbym po
    prostu zwyczajnego cykora :) Dla jasności mam tu na myśli jazdę po
    mieście, bo na dalsze trasy rzadko zaglądam. Może tam to by i nawet
    działało.

    Za to w autobusie czy innym pociągu ... bajka ;)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 28. Data: 2012-06-24 18:56:06
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 24 Jun 2012 14:40:04 +0200, duddits <p...@r...tv> wrote:

    [...]
> [...]
    > prostu zwyczajnego cykora :) Dla jasności mam tu na myśli jazdę po
    > mieście, bo na dalsze trasy rzadko zaglądam. Może tam to by i nawet

    E, po mieście to jednak muzyki słucham. :-) Audiobook to jak mam spędzić
    3 czy 5 godzin w siodle, zwłaszcza po autostradzie, bo to nuda, panie.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 29. Data: 2012-06-24 21:09:37
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-24 09:42, duddits pisze:

> [...]
    > Serio pytam, dla mnie nawet w aucie to wyzwanie, szybko okazuje się, że
    > skupienie na drodze nie pozwala mi wiele pamiętać z tego co czyta lektor

    Kwestia przyzwyczajenia(oprócz moto)słucham na okrągło,nawet ja jadę 20
    min,w garażu przy dłubaniu też świetna sprawa.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 30. Data: 2012-06-24 21:27:17
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 24 Jun 2012 21:09:37 +0200, Monster <a...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Kwestia przyzwyczajenia(oprócz moto)słucham na okrągło,nawet ja jadę 20
    > min,w garażu przy dłubaniu też świetna sprawa.

    W garażu, w ogródku, przy sprzątaniu w mieszkaniu. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650