  • 1. Data: 2012-06-19 22:11:38
    Temat: Zegarek lcd wodoodporny
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Szukam na alledrogo i znalezc nie moge .... chcialbym miec na
    plastikach/kierownicy zegarek - ale nie te z allegro za 200 zl ;)

    Mozecie poratowac ?:)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-06-19 22:29:02
    Temat: Re: Zegarek lcd wodoodporny
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 19.06.2012 22:11, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Szukam na alledrogo i znalezc nie moge .... chcialbym miec na
    > plastikach/kierownicy zegarek - ale nie te z allegro za 200 zl ;)

    Używam takiego, firmy Louis: http://www.ceneo.pl/8365086 Niejeden deszcz
    przeżył i jakby nigdy nic. A kosztował niewiele.

    --
    Tom01

  • 3. Data: 2012-06-20 14:45:42
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-06-19 22:11, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Szukam na alledrogo i znalezc nie moge .... chcialbym miec na plastikach/kierownicy
    > zegarek - ale nie te z allegro za 200 zl ;)
    >
    > Mozecie poratowac ?:)

    Polecam liczniki rowerowe. Nawet Sigmę z aktualnych serii bez mega wypasów kupisz za
    mniej
    niż stówkę. Są wodoszczelne i bateria starcza na kilka lat. Dodatkowo mozesz
    podłaczyć
    sobie prędkościomierz i mieć statystyki typu średnia prędkość, przebiegi, czasy itd.

  • 4. Data: 2012-06-22 14:03:07
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości

> [...]
    > lat. Dodatkowo mozesz podłaczyć sobie prędkościomierz i mieć statystyki
    > typu średnia prędkość, przebiegi, czasy itd.

    czy liczniki rowerowe nie wskazują prędkości (tylko) do 99km/h ?

  • 5. Data: 2012-06-22 14:20:52
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    PH napisał(a):
    > czy liczniki rowerowe nie wskazują prędkości (tylko) do 99km/h ?

    sigmy nie

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 6. Data: 2012-06-22 15:50:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-22, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > sigmy nie

    Dokladnie.

    Mam 1009 i pokazuje do 199km/h te tansze i ubozsze (chyba juz ich
    nie robia) pokazywaly do czystu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-06-22 15:58:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Mam 1009 i pokazuje do 199km/h

    Ale to chyba tylko u Niemcow, nie? Bo w Polsce nie wolno tyle pokazywac
    na liczniku.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2012-06-22 16:21:36
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Ale to chyba tylko u Niemcow, nie? Bo w Polsce nie wolno tyle pokazywac
    > na liczniku.

    Nie wolno tylko szybko.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 9. Data: 2012-06-22 16:31:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-22, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Ale to chyba tylko u Niemcow, nie? Bo w Polsce nie wolno tyle pokazywac
    > na liczniku.

    Nieee. Ja to w instrukcji wyczytalem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-06-22 16:34:44
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 22 Jun 2012 15:58:23 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>
    wrote:

    [...]
    > Ale to chyba tylko u Niemcow, nie? Bo w Polsce nie wolno tyle pokazywac
    > na liczniku.

    Tylko na drogach publicznych nie wolno. Na torach... oh, wait. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650