  • 1. Data: 2012-06-19 20:36:56
    Temat: dogbones do GS500
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    prośba od mojego znajomego:

    albo długość, jakiś rysunek części albo namiary na dogbones do GS 500 S
    z 2004 roku. Znalazł jedynie w USA za 19$ ale transport 40$ powoduje
    słabą opłacalność transakcji. Ma możliwość dorobienia we własnym
    zakresie, kwestia wymiarów. Sprzęt trzeba obniżyć o ok 5 cm
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 2. Data: 2012-06-19 23:36:11
    Temat: Re: dogbones do GS500
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > opłacalność transakcji. Ma możliwość dorobienia we własnym zakresie,
    > kwestia wymiarów. Sprzęt trzeba obniżyć o ok 5 cm

    Skoro ma sprzet ktory jest kompletny, to niech wyjmie te ktore ma teraz i
    zrobi takie same tylko zapewne troche krotsze. Zwykle to kawalek plaskownika
    z otworami.
    Tmek

  • 3. Data: 2012-06-20 07:34:47
    Od: "Rudy" <r...@i...pl>

    > zrobi takie same tylko zapewne troche krotsze.

    Jeśli chce obniżyć to kości muszą być dłuższe.

  • 4. Data: 2012-06-21 20:22:46
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 19.06.2012 23:36, Tmek pisze:

    > Skoro ma sprzet ktory jest kompletny, to niech wyjmie te ktore ma teraz
    > i zrobi takie same tylko zapewne troche krotsze. Zwykle to kawalek
    > plaskownika z otworami.
    > Tmek

    cały sekret tkwi w tym, żeby wiedziec ile przełuzenia/skrócenia na
    dogbonach przekłada sie na 1 cm rożnicy wysokosci motocykla. Widze, ze
    trzeba bedzie to wyeksperymentowac chcociaz nie bardzo mam na to czas

  • 5. Data: 2012-06-21 20:36:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 20:22, Arni pisze:

    > cały sekret tkwi w tym, żeby wiedziec ile przełuzenia/skrócenia na
    > dogbonach przekłada sie na 1 cm rożnicy wysokosci motocykla. Widze, ze
    > trzeba bedzie to wyeksperymentowac chcociaz nie bardzo mam na to czas

    Caly bajer opiera sie na prostym eksperymencie: dwie sruby oczkowe, dwie
    dlugie nakretki i kawalek preta gwintowanego. To wszystko razy dwa.
    skrecic sobie z tego regulowane dogbones i poswiecic jedno popoludnie na
    eksperymenty z dlugoscia. Gdy sie juz znajdzie zloty srodek to zmierzyc
    odleglosc miedzy srodkami otworow i dorobic nowe dogbones lub przedluzyc
    stare.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-06-21 20:57:57
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 21.06.2012 20:36, Kuczu pisze:

> [...]
    > eksperymenty z dlugoscia. Gdy sie juz znajdzie zloty srodek to zmierzyc
    > odleglosc miedzy srodkami otworow i dorobic nowe dogbones lub przedluzyc

    a gdzie tu jest hint na zdobycie wolnego czasu? ;)
    Poza tym elementy skladowe nie leżą na półce w garażu, na ich zdobycie
    potrzeba czego? czasu :)
    Wymysliłem jak to zrobic prosciej ale nadal nie mam czego? czasu :)
    Po prostu myslałem, ze ktos ma gotowca i nawet nie bede musiał ogladac
    tego motocykla bo znajomy poradzi sobie sam.
    Kurde, zachciało mu sie córce motur kupić... ale zaraz... to może byc
    jakis motywator... ;)

  • 7. Data: 2012-06-22 07:23:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-21 20:57, Arni pisze:

    > a gdzie tu jest hint na zdobycie wolnego czasu? ;)

    Zamow wyciete laserem 3 komplety, rozniace sie o 1cm, 2, 3cm :)
    AFAIR w pegaso roznica w dlugosci tej dzwigni to jakies 3cm i przeklada
    sie to na 2" wysokosci.

    pozdr
    newrom