  • 11. Data: 2012-06-22 16:39:09
    Temat: Re: Zegarek lcd wodoodporny
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-22, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:

    > Tylko na drogach publicznych nie wolno. Na torach... oh, wait. :-)

    A juz bronciepanieboze na lotniskach, grozi to smiercia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-06-22 17:59:38
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 22 Cze, 16:34, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:
    > On Fri, 22 Jun 2012 15:58:23 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>
    > wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tylko na drogach publicznych nie wolno. Na torach... oh, wait. :-)

    Kolejowych może. Pędolinu jeszcze sie nie dostalo na smarkaczu.

    PS Jak gacie? Czy aby juz nie za wolne?

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac

  • 13. Data: 2012-06-23 07:56:30
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Ale to chyba tylko u Niemcow, nie? Bo w Polsce nie wolno tyle pokazywac
    > na liczniku.

    Wolno, wolno. Ino trzeba wpisac obwod kolek z roweru 'reksio' :-)

    pozdr
    newrom fany sigmy
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 14. Data: 2012-06-23 09:44:01
    Od: Tadzik <f...@f...com>

    On Sat, 23 Jun 2012 07:56:30 +0200, Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Wolno, wolno. Ino trzeba wpisac obwod kolek z roweru 'reksio' :-)

    A wlasnie, ze wrecz odwrotnie, trzeba wpisac 'kolarzowke' albo
    'damke' Po 'reksiu' to bedzie mala predkosc pokazywac
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 15. Data: 2012-06-23 10:24:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-23 09:44, Tadzik pisze:

    > A wlasnie, ze wrecz odwrotnie, trzeba wpisac 'kolarzowke' albo 'damke'
    > Po 'reksiu' to bedzie mala predkosc pokazywac

    mosz recht!

    pozdr
    newrom i kielbasa slonska ;)

  • 16. Data: 2012-06-23 11:18:38
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 22 Jun 2012 17:59:38 +0200, Kefir <a...@g...com>
    wrote:

    [...]
    > Kolejowych może. Pędolinu jeszcze sie nie dostalo na smarkaczu.

    Ale jak PKP skończy remontować, to ho ho!

    > PS Jak gacie? Czy aby juz nie za wolne?

    Nie, cały czas jestem zachwycony. :-) Na polskie drogi to ma
    aż nadto mocy, ale w końcu mogę jeździć po autostradach i ma
    to jakiś sens, niecałe 3 godziny z Warszawy do Poznania i jestem
    na miejscu.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 17. Data: 2012-06-23 18:22:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-23, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:

> [...]
    > aż nadto mocy, ale w końcu mogę jeździć po autostradach i ma
    > to jakiś sens, niecałe 3 godziny z Warszawy do Poznania i jestem

    Teraz autostrada 3h? Matkobosko... No chyba, ze z drzemka po drodze ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-06-23 18:45:38
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 23 Cze, 18:22, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 2012-06-23, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:>> PS Jak gacie? Czy aby juz
    nie za wolne?

    > Teraz autostrada 3h? Matkobosko... No chyba, ze z drzemka po drodze ;-)

    Gdzie nam tam, zwyklym zjadaczom chleba, do Miszczunia.

  • 19. Data: 2012-06-23 21:31:56
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-06-23 18:22, AZ pisze:

    > Teraz autostrada 3h? Matkobosko... No chyba, ze z drzemka po drodze ;-)

    Masz wielkie parcie na szkło,też chcesz 36 pkt?:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2012-06-23 23:10:35
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-20 14:45, komar pisze:

    > Polecam liczniki rowerowe. Nawet Sigmę z aktualnych serii bez mega
    > wypasów kupisz za mniej niż stówkę. Są wodoszczelne i bateria starcza na
    > kilka lat. Dodatkowo mozesz podłaczyć sobie prędkościomierz i mieć
    > statystyki typu średnia prędkość, przebiegi, czasy itd.

    To calkiem niezly pomysl ;)

    Pytanie, ktore modele akceptuja vmax>200 ?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl