  • 1. Data: 2016-03-21 14:16:53
    Temat: Zegar wyłączający z bateryjką
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    Poszukuję zegara co to włączy i wyłączy o zadanych porach, nie musi mieć
    skali tygodniowej, ale najważniejsze jest, aby chwilowy zanik napięcia
    nie skutkował zresetowaniem pamięci.

    Ma on być włączany do standardowego gniazdka, a wyjście też ma mieć
    takie. W sprzedaży znajduję sporą ofertę, ale nigdzie nie ma słowa o
    tym, żeby maszynka miała jakąś "pamięć nieulotną", czy to na baterię,
    czy to w innej technice. Jeśli ktoś się zetknął, to niech poda
    jakiekolwiek namiary do nakarmienia wyszukiwarki.

  • 2. Data: 2016-03-21 16:57:33
    Temat: Re: Zegar wyłączający z bateryjką
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "BaSk" <piszcie.sobie.n@berdyczow> napisał w wiadomości
    > Poszukuję zegara co to włączy i wyłączy o zadanych porach, nie musi mieć
    > skali tygodniowej, ale najważniejsze jest, aby chwilowy zanik napięcia
    > nie skutkował zresetowaniem pamięci.

    "Chwilowy zanik" i "nie tygodniowy" spełnia zwykły mechaniczny.

    --
    Desoft

  • 3. Data: 2016-03-21 16:59:39
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 21.03.2016 um 16:57 schrieb Desoft:

    > Użytkownik "BaSk" <piszcie.sobie.n@berdyczow> napisał w wiadomości
    >
    > "Chwilowy zanik" i "nie tygodniowy" spełnia zwykły mechaniczny.

    Każdy cyfrowy ma bakteryjkę lub akumulator.

    Waldek

  • 4. Data: 2016-03-21 17:01:19
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Desoft pisze:

    > Użytkownik "BaSk" <piszcie.sobie.n@berdyczow> napisał w wiadomości
    >
    > "Chwilowy zanik" i "nie tygodniowy" spełnia zwykły mechaniczny.

    Musiałby mieć mechanizm sprężynowy coby zegar tykał w czasie braku fazy.
    Gotowca nie znam, gdybym potrzebował takie coś to pewnie bym strugał na
    jakimś procku i RTC.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 5. Data: 2016-03-21 17:03:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Desoft" napisał w wiadomości grup

    >"Chwilowy zanik" i "nie tygodniowy" spełnia zwykły mechaniczny.

    Ale on sie zazwyczaj zatrzymuje bez zasilania.
    I co mialo sie wlaczyc o 12:00, potem bedzie sie wlaczac np o 03:15 ..

    J.

  • 6. Data: 2016-03-21 17:07:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale on sie zazwyczaj zatrzymuje bez zasilania.
    > I co mialo sie wlaczyc o 12:00, potem bedzie sie wlaczac np o 03:15 ..

    Jak ten czas szybko leci! Trzy godziny i kwadrans minęły jak chwila!

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2016-03-21 17:54:02
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-03-21 17:01, AlexY wrote:
    [...]
    > Gotowca nie znam, gdybym potrzebował takie coś to pewnie bym strugał na
    > jakimś procku i RTC.
    Ja to jednak wolałbym kupić na Allegro gotowca za 20-30 zł niż strugać
    coś na procku i RTC. :-D

  • 8. Data: 2016-03-21 18:03:32
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    JDX pisze:
    > On 2016-03-21 17:01, AlexY wrote:
    > [...]
    > Ja to jednak wolałbym kupić na Allegro gotowca za 20-30 zł niż strugać
    > coś na procku i RTC. :-D

    Wolna wola :)

  • 9. Data: 2016-03-21 18:56:01
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-03-21 o 14:16, BaSk pisze:
> [...]
    > czy to w innej technice. Jeśli ktoś się zetknął, to niech poda
    > jakiekolwiek namiary do nakarmienia wyszukiwarki.

    kupiłem kiedyś w markecie za 20pln chyba, cyfrowy i ma aku maleńki,
    podtrzymuje długo, miesiąc? Jak mi padł to wsadziłem aku wielkości LR03
    - mały paluszek, zużyty, który miał 0,3V. I ten uszkodzony egzemplarz po
    naładowaniu teraz pozwala podtrzymywać ten zegar przez kwartał.

  • 10. Data: 2016-03-21 21:52:41
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-03-21 o 18:56, Jawi pisze:

> [...]
    > - mały paluszek, zużyty, który miał 0,3V. I ten uszkodzony egzemplarz po
    > naładowaniu teraz pozwala podtrzymywać ten zegar przez kwartał.

    Oj to, to, oj to-to! Jak się ten zegar zowie, masz na nim jakieś
    symbole, lub nazwę producenta?