  • Data: 2011-02-28 16:19:15
    Temat: Zdjęcie z FR z zagranicy
    Od: MM <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem pierwsze zdjęcie z FR z wysp kanaryjskich :)

    Pisemko jest oczywiście w języku Hiszpańskim i jedynie co z tego rozumiem
    to że przekroczyłem na autostradzie prędkość o 21km (100 dozwolone niby
    było), i magiczna kwota 100E.

    Co z takim fantem zrobić? Nie chętnie bym zapłacił - wiadomo :), problem
    jest w tym że nie wiem gdzie, brak druku, nr konta.
    Jest coś do wyboru, A, B, C trochę opisane, ale hiszpańskiego nie znam.

    Pismo przyszło za potwierdzeniem odbioru.

    Co zrobić?