  • 1. Data: 2014-02-14 22:11:15
    Temat: Dawno tu zdjęcia nie wrzucano
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    http://www.orschlurch.net/wp-content/gallery/pixxdum
    p-195/044.jpg

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-02-14 22:52:58
    Temat: Re: Dawno tu zdjęcia nie wrzucano
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Zakonspirowany napisał:
    > http://www.orschlurch.net/wp-content/gallery/pixxdum
    p-195/044.jpg

    Twoje ujecie? :>

    Pewnie nie.

    Wrzuc cos swojego.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 3. Data: 2014-02-14 22:53:15
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2014-02-14 22:11, Zakonspirowany pisze:
    > http://www.orschlurch.net/wp-content/gallery/pixxdum
    p-195/044.jpg

    Ciekawy ten Canon ;)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 4. Data: 2014-02-14 22:55:38
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik gadacz napisał:
    p-195/044.jpg

    > Ciekawy ten Canon ;)

    Taaa, ale luzy ma - przeswit sie zrobil ;P

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 5. Data: 2014-02-14 23:32:09
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-02-14 22:55, mr misio pisze:

    > Taaa, ale luzy ma - przeswit sie zrobil ;P

    Tiaa, i na dodatek ten prześwit powiększony w szopie.

  • 6. Data: 2014-02-15 10:56:36
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    > http://www.orschlurch.net/wp-content/gallery/pixxdum
    p-195/044.jpg

    Ładny sprzęt.
    R.

  • 7. Data: 2014-02-15 12:54:50
    Od: LakiLuki <l...@i...pl>

    W dniu 2014-02-14 22:11, Zakonspirowany pisze:
    > http://www.orschlurch.net/wp-content/gallery/pixxdum
    p-195/044.jpg

    kanony som do dupy ;)

  • 8. Data: 2014-02-15 18:09:50
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 15-02-2014 12:54, LakiLuki pisze:
    p-195/044.jpg

    > kanony som do dupy ;)

    Jestem takiego samego wyznania, aczkolwiek brałbym jak żyd dotację. :P

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 9. Data: 2014-02-15 18:21:13
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 14-02-2014 22:52, mr misio pisze:
    > Twoje ujecie? :>
    > Pewnie nie.
    > Wrzuc cos swojego.

    Coś by się znalazło, ale najprędzej z moim owczarkiem niemieckim,
    którego trzeba było uśpić i znowu bym się poryczał jak baba. Już mam
    świeczki w oczach. :(

    --

  • 10. Data: 2014-02-15 21:58:10
    Od: "Hades" <w...@v...pl>