  • 11. Data: 2010-03-24 22:52:14
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/12 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > Janko, RSSa!

    Pomyślę o tym wkrótce. Od wczoraj gnębię Symbiana (po ś.p. palmie i
    mobailach kolejnych) więc w tym tygodniu odpada, bo mi głowa odleci :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2010-03-24 22:54:17
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 24 Mar 2010 23:52:14 +0100, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Pomyślę o tym wkrótce. Od wczoraj gnębię Symbiana (po ś.p. palmie i
    >mobailach kolejnych) więc w tym tygodniu odpada, bo mi głowa odleci :)
    Pomyśl, pomyśl, bo dzięki temu ten cały łeb dwa kropka zero staje się
    używalny ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 13. Data: 2010-03-25 12:35:11
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    > Macie bazia z dziś, żeby nie było że kocham tylko deszcz i te sprawy...
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/28/1.htm

    To z Pena ?
    Jakim szkłem ?

    adam

  • 14. Data: 2010-03-25 14:43:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:

    > To z Pena ?
    > Jakim szkłem ?

    Tak, z zoomem kitowym.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jeśli ktoś wie dlaczego mam zmienić windows na nowszy to niech mi powie/

  • 15. Data: 2010-03-25 17:39:34
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Tak, z zoomem kitowym.

    Bardzo przyjemne dla oka.

    adam

  • 16. Data: 2010-03-25 17:43:55
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-25 15:43, Janko Muzykant pisze:

    > Tak, z zoomem kitowym.

    A jak oceniasz siłę filtru AA w nowym Penie? Jak wygląda konfrontacja z
    Panasonic?

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 17. Data: 2010-03-25 18:50:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:
    > A jak oceniasz siłę filtru AA w nowym Penie? Jak wygląda konfrontacja z
    > Panasonic?

    Tak w połowie drogi między starszymi olkami (nie sześćset), a panasem.
    Niby jest lepiej, ale wciąż do dobrze daleko.
    Panasonic, na ile samplom się przyglądałem, ma typowo lustrzankowy filtr
    AA (Canon/Nikon i reszta)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 18. Data: 2010-03-25 18:50:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    adam pisze:
    > Bardzo przyjemne dla oka.

    No, zmieniają się czasy - coraz więcej tanich szkieł jest bardzo fajnych.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /who ostrzega: życie grozi śmiercią!/

  • 19. Data: 2010-03-25 22:52:46
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > No, zmieniają się czasy - coraz więcej tanich szkieł jest bardzo fajnych.

    Właśnie o tym pomyślałem.
    Pierwszy jaki mnie zaskoczył i wciąż zaskakuje (za sprawą od czasu do czasu
    przeglądanych na nowo zdjęć) to canonowy 18-55.
    Chyba jedna z pierwszych jaskółek była.
    Jak tak teraz patrzę na mojego panasonicowego kita to też większych zarzutów
    nie mam.

    adam

  • 20. Data: 2010-03-26 08:56:35
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4babe942@news.home.net.pl...
> [...]
    > Chyba jedna z pierwszych jaskółek była.
    > Jak tak teraz patrzę na mojego panasonicowego kita to też większych

    Pierwsza jaskolka byl tez 18-55 Nikor To byly czasy D70
    Byly dwa kity tani 18-55 i drogi 17-70(?) Wszyscy psy wieszali
    na tym tanim bo nie widzieli zdjecia zrobionego z obu jednoczesnie
    tego samego motywu. Mialem obydwa i nie bylo mozliwosci
    rozpoznania ktorym bylo robione zdjecie - ale niestety tylko
    wtedy kiedy oswietlenie bylo ok Przy gorszym juz bylo widac
    roznice

    pozdrowienia

    --
    Osiak