  • 11. Data: 2009-12-14 20:16:59
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    XX YY pisze:

    > zwykly ciag zerojedynkowy.
    > umnie hula w kazdej konfuguracji.
    >
    > jesli sciagniesz przez download to moze jesli dopiszesz po nazwie
    > pliku .swf zadziala .
    > potrzebujesz flasha

    Ja to wygodny jestem. Klikam i działa. Takie "users friendly". Dlatego z
    założenia nie oglądam takich kombinowanych ... i nic nie będę zapisywać :)
    Pewnie dużo tracę ... pewnie nie ja jeden ...

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 12. Data: 2009-12-14 20:20:19
    Od: JD <j...@g...com>

    Dołożyłem coś pogodowego

    http://jacek3d.deviantart.com/art/zima-146763959

    JD

  • 13. Data: 2009-12-14 22:09:05
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    http://przewodnicy.zakopane.pl/rozne/091213/P1000225
    _m.jpg

    pozdrawiam :)

    Witek

  • 14. Data: 2009-12-15 00:46:33
    Od: smila <w...@g...pl>

    crazy bejbi wrote:

> [...]
    > założenia nie oglądam takich kombinowanych ... i nic nie będę zapisywać :)
    > Pewnie dużo tracę ... pewnie nie ja jeden ...

    nie ogladasz...? przeciez to tobie powinno bardziej na tym zalezec niz
    temu kto pokazuje :)

  • 15. Data: 2009-12-15 06:18:42
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    crazy bejbi wrote:
    > założenia nie oglądam takich kombinowanych ... i nic nie będę zapisywać
    > :) Pewnie dużo tracę ... pewnie nie ja jeden ...

    Nie Ty jeden. :> Przy takiej ilosci wartosciowego/interesujacego materialu
    w sieci taka samoczynna selekcja jest wrecz pomocna.

    --
    KILu

  • 16. Data: 2009-12-15 07:15:51
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Dez., 21:16, crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:

> [...]
    > założenia nie oglądam takich kombinowanych ... i nic nie będę zapisywać :)
    > Pewnie dużo tracę ... pewnie nie ja jeden ...

    sprawy sobie nie zdajesz z tego niemal wszystko co ogladasz przez
    siec jest gdzies zapisane na dysku.
    roznica jest taka , ze jesli sam sciagniesz to widzisz symbol pliku
    czyli w gruncie rzeczy informacje o jego adresie.
    mozesz sam ten plik usunac , czyli tak na prawde to tylko te
    informacje adresowa . Plik zostaje jakis czas jeszcze na dysku ,
    dopoki system na jego miejscu nie zacznie umieszczac innego pliku.

    otwierajac jedynie pliki , a nie zapisujac je , dzieje sie niemal
    zawsze dokladnie to samo z ta roznica ze nie masz widocznej
    informacji o adresie tego pliku. On i tak zostanie gdzies na dysku
    zapisany i kiedys bez Twojego czynnego udzialu zastapiony innym.
    Nic sie nie zmienia w komputerze , niezaleznie od tego so sadzi
    uzytkownik.

    nic nie tracisz. gdybys rzeczywiscie byl przekonany , ze tracisz
    wskutek nieklikania , wowczas bys klikal. a wiec nie kryguj sie - to
    zbedne. Kazdy ma wolna wole i wolnosc wyboru. To tylko i wylacznie
    kwestia motywacji i zainteresowania. A wiec skoro nie otwierasz tzn ,
    ze nie jestes zainteresowany. Skoro osoba niezainteresowana nie
    zobaczyla to jest jak najbardziej normalne , i nie moze byc dla mnie
    dostateczna motywacja , by dla osob niezainteresowanych przerabiac te
    pliki , czyli utrudniac sobie zycie. Dostatecznie duzo pracy wlozylem
    w te panoramy , ktore zrobilem z mysla wylacznie o sobie , a wlasciwie
    w niepewnej nadziei , ze w dalekiej przyszlosci , na starosc wzbudza
    sentyment.
    To wszystko .

  • 17. Data: 2009-12-15 07:27:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > sprawy sobie nie zdajesz z tego niemal wszystko co ogladasz przez
    > siec jest gdzies zapisane na dysku.

    Jesteś wielki!
    (u mnie na ramdysku, ale w słowie wciąż jest dysku - teoria zatem się
    broni :)

> [...]
    > informacje adresowa . Plik zostaje jakis czas jeszcze na dysku ,
    > dopoki system na jego miejscu nie zacznie umieszczac innego pliku.

    Blablabla...
    Masz tu, pierdoło, przykład na osadzenie flesza w htmlu. Przepisz,
    dokonaj przeróbek w wymiarach, nazwie pliku i skończ błaznować.

    <object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000"
    codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shock
    wave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0"
    width="320" height="240" id="player" align="middle">
    <param name="movie" value="01.swf" />
    <param name="menu" value="false" />
    <param name="quality" value="high" />
    <param name="bgcolor" value="#000000" />
    <noscript><a
    href=http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-D
    VD-Decrypter.htm>dvd
    decrypter</a></noscript>
    <embed src="01.swf" menu="false" quality="high" bgcolor="#000000"
    width="320" height="240" name="player" align="middle"
    allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash"
    pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashpl
    ayer" />
    </object>

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 18. Data: 2009-12-15 17:41:29
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    XX YY pisze:

> [...]
    > informacje adresowa . Plik zostaje jakis czas jeszcze na dysku ,
    > dopoki system na jego miejscu nie zacznie umieszczac innego pliku.

    Wiesz, ktoś wymyślił takie rzeczy jak cache przeglądarki i mamy w tym
    zakresie jakiś standard. Wyczyszczenie go to moment, a obejrzenie
    poprawnie zdefiniowanej fotki/animacji to jedno kliknięcie, a nie:
    zapisanie na dysku, zmiana rozszerzenia, obejrzenie i ew. usuniecie.

    Tak samo jak mądrzy ludzie wymyślili, że są istnieje coś takiego jak
    rozszerzenia plików - żeby było od razu widać co jest plikiem Worda, a
    co JPGiem. Oczywiście można ich nie stosować i zajrzeć do pliku - takie
    informacje z reguły tam są. Tylko po co ? Życie sobie trzeba ułatwiać a
    nie utrudniać.

    Tak naprawdę to nie rusza mnie czy Ty się zastosujesz, czy nie do
    _standardów_. Akurat mam pod sobą kilku programistów i usability to jest
    coś na co zwracam uwagę. Bo inaczej systemy "moich" programistów
    byłyby tylko zrozumiałe dla nich samych.
    Podobnie jest z Twoimi fotkami - chętnie bym je obejrzał, ale nie będę
    aż sobie takiego trudu zadawać, żeby robić kombinacje (choć dla mnie
    jako dla powiedzmy "informatyka" nie ma z tym problemów - większy
    problem jest z moim czasem, który cenię).

    Pokazujesz zdjęcia publicznie - to pokaż je zgodnie z jakimiś
    standardami. Oczywiście decyzja zawsze jest po Twojej stronie - ja tylko
    zgłaszam, że straciłeś jednego z oglądaczy. Żeby nie było, że tylko
    krytykuję - podałem argumenty za trzymaniem się standardów. Czy do
    ciebie przemówią - to leży poza mną :)

    Wojtek

  • 19. Data: 2009-12-15 19:54:37
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Wiesz, kto wymy li takie rzeczy jak cache przegl darki i mamy w tym
    > zakresie jaki standard. Wyczyszczenie go to moment, a obejrzenie
    > poprawnie zdefiniowanej fotki/animacji to jedno klikni cie, a nie:
    > zapisanie na dysku, zmiana rozszerzenia, obejrzenie i ew. usuniecie.

    U mnie i u wszystkich innych dysponujacych wspolczesnym sprzetem i
    wspolczesnym oprogramowaniem dziala to w ten sposob, ze naciskam
    najpierw link , potem otworz - i to wszystko . po ok 1 minuty
    panorama startuje sama.
    ta jedna minuta wynika z wielkosci pliku ok 8 - 12 mb.

    otwierajac panorame gdzies na jakiejs stronie www tez klikasz co
    najmniej 2 razy.

    jesli cos klikasz i sie otwiera natychmiast to musi miec znacznie
    mniejsza wielkosc . cudow nie ma - o czasie decyduje szybkosc
    tranasferu danych i wielkosc pliku.

    > Tak samo jak m drzy ludzie wymy lili, e s istnieje co takiego jak
    > rozszerzenia plik w - eby by o od razu wida co jest plikiem Worda, a
    > co JPGiem. Oczywi cie mo na ich nie stosowa i zajrze do pliku - takie
    > informacje z regu y tam s . Tylko po co ? ycie sobie trzeba u atwia a
    > nie utrudnia .

    te pliki sa w formacie swf i rozszerzenie jest zapisane w nazwie
    pliku,
    przynajmniej u mnie tak sie laduje , jako nazwa pliku wraz z
    rozszerzeniem .

    > Podobnie jest z Twoimi fotkami - ch tnie bym je obejrza , ale nie b d
    > a sobie takiego trudu zadawa , eby robi kombinacje (cho dla mnie
    > jako dla powiedzmy "informatyka" nie ma z tym problem w - wi kszy
    > problem jest z moim czasem, kt ry ceni ).

    przeslalem te pliki dziewczynie , ktora na codzien sprzata.
    ma internet w domu, a jakze.
    Zadzialalo w pierwszym podejsciu , zrobila dokladnie to co ja.

    to jest symptomatyczne .
    im ktos uwaza sie za wiekszego fachowca w dziedzinie informatyki tym
    wieksze problemy ma z otwarciem banalnego pliku.
    Widac uczono was niedosc elastycznie.
    Albo inaczej mowiac - malo elestycznego podejscia do zaganienia.
    czy to aby nie jest jakis tani licencjat ?

    > Pokazujesz zdj cia publicznie - to poka je zgodnie z jakimi
    > standardami. Oczywi cie decyzja zawsze jest po Twojej stronie - ja tylko
    > zg aszam, e straci e jednego z ogl daczy. eby nie by o, e tylko
    > krytykuj - poda em argumenty za trzymaniem si standard w. Czy do
    > ciebie przem wi - to le y poza mn :)

    Nie ma najmniejszego problemu z osadzeniem tego pliku w html -u
    robi to program do skladania panoram automatycznie.
    genereuje plik HTML wraz z panorama plaska .

    nie zamierzam w najblizszym czasie otwierac wlasnej strony WWW , gdzie
    ten zestaw moglbym pokazac.
    nie stac mnie ze wzgledow czasowych na zarzadzanie taka strona ( do
    tych , ktore mam nie zagladam od dawna , hasla dostepu wywietrzaly ).

    jesli koniecznie chcesz zobaczyc te panoramki to sciagnij irfanview ,
    niewielki bezplatny program przydatny czesto takze i w innych
    celach , zawsze tam gdzie ma byc dobrze i szybko . jednoczesnie szybka
    i wygodna wolarka rawow , choc o nieco okrojonych mozliwosciach .

    po zainstalowani IV mozesz go zamknac nie bedzie wiecej potrzebny.

    Nacisniesz link , otworz , chwile poczekasz i zacznie samo dzialac .
    nieczego nie bedziesz musial mazac.

    wiecej aktualnie czegokolwiek nie moge zrobic - poza kolejnymi
    panoramami :-)

    XXX

  • 20. Data: 2009-12-15 20:51:59
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...onet.pl>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...

    > U mnie i u wszystkich innych dysponujacych wspolczesnym sprzetem i
    > wspolczesnym oprogramowaniem dziala to w ten sposob, ze naciskam

    A skad wiesz jak dziala u WSZYSTKICH? :)

    Qkam