    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/50 - fotoplenery.eu
    Date: Tue, 15 Dec 2009 23:09:42 +0100

    XX YY pisze:

    > U mnie i u wszystkich innych dysponujacych wspolczesnym sprzetem i
    > wspolczesnym oprogramowaniem dziala to w ten sposob, ze naciskam
    > najpierw link , potem otworz - i to wszystko . po ok 1 minuty
    > panorama startuje sama.
    > ta jedna minuta wynika z wielkosci pliku ok 8 - 12 mb.

    Łącze to nie problem, mam do dyspozycji jakieś 150Mbitów to internetu -
    zatem to nie problem :)

    nie mam takiej opcji o jakiej piszesz. I nie zależy to jak piszesz "od
    współczesnego sprzętu" ale od oprogramowania.

    Klikając na link podany przez Ciebie plik się pobiera. Ma nazwę (jeden z
    nich) "jadro" i nic więcej - Windows pyta mnie w czym ma mi to otworzyć.
    Plik pobrany nie ma rozszerzenia.

    Używam Thunderbirda i Firefoxa jako przeglądarki. Spróbuj - nie wszyscy
    używają takiego softu jak Ty - cokolwiek by to było (choć się domyślam)

    > im ktos uwaza sie za wiekszego fachowca w dziedzinie informatyki tym
    > wieksze problemy ma z otwarciem banalnego pliku.
    > Widac uczono was niedosc elastycznie.
    > Albo inaczej mowiac - malo elestycznego podejscia do zaganienia.
    > czy to aby nie jest jakis tani licencjat ?

    No cóż. Licencjaty i magisterki to ludzie u mnie bronią jako u promotora ;)

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7