  • 21. Data: 2009-07-23 12:23:57
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/29 - fotoplenery.eu
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał

    > :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))))))))
    > ha , ha , ha
    > a ziec nigdy nie byl zadowolony z psa tak jak tego dnia ;-)
    > --------------------------------------
    >
    > Coż, nie będę ściemniać, należało się za całokształt, bo moja teściowa
    > jest
    > cokolwiek też jak groźny pies - jak nie uważasz i nie masz czegoś
    > ciężkiego
    > pod ręką może ugryźć bez ostrzeżenia ; )

    takiego psa to warto dac sklonowac. - inteligentna bestia ;-))

    : )
    On niestety był tak porąbany, że dziw brał, że to owczarek niemiecki.
    Ganiał wszystko co się ruszało. Jeden kot mało się o bramę nie zabił - nie
    wcelował pomiędzy szczebelki po tym jaknie zauważył 50 kg drzemiących po
    obiedzie. Innym razem wystartował do grupy psów, tyle że nie zauważył siatki
    dzielącej go od zdobyczy, efekt - wylew w okolicach stawu barkowego po
    przygrzaniu w siatkę.
    W sumie spory kłopot przez 13 lat i w zasadzie tylko jeden incydent -
    oszukal nas ; )

    ps
    czy jestes pewien , ze tesciowa nie czyta tej grupy ?

    Za dużo szczęścia jak na jeden raz ; ))))

    adam

  • 22. Data: 2009-07-25 11:25:48
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 20 Jul 2009 16:22:16 +0200, tomek wrote:
    > Teraz jednak czas na pokazywanie nowych zdjec - jesli ktos
    > takowe zrobil. Zaczynamy wiec watek 29-ty

    http://www.digart.pl/zoom/4068490/Port.html

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 23. Data: 2009-07-25 11:49:33
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Tęskniąc za zimnem, deszczem i śniegiem odkopuję zleżałe zdjęcia z karty
    olka sp350 (mój aparat ''zawsze przy sobie''), z którego raz na pół roku
    wyciągam ową mając niespodziankę niczym za czasów analogowych:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/18/1.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/08/57/1.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/08/57/2.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2009-07-25 12:38:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 25 Jul 2009 13:49:33 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > olka sp350 (mój aparat ''zawsze przy sobie''), z którego raz na pół roku
    > wyciągam ową mając niespodziankę niczym za czasów analogowych:

    No... to mi się podoba i to bardzo :)

  • 25. Data: 2009-07-25 13:43:07
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:
    > Tęskniąc za zimnem, deszczem i śniegiem odkopuję zleżałe zdjęcia z karty
    > olka sp350 (mój aparat ''zawsze przy sobie''), z którego raz na pół roku
    > wyciągam ową mając niespodziankę niczym za czasów analogowych:

    Źle. Wszystkie mi się podobają. Wstyd mi za mnie.

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 26. Data: 2009-07-25 13:46:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sat, 25 Jul 2009 15:43:07 +0200, maniooo (z domu) napisał(a):

    > Źle. Wszystkie mi się podobają. Wstyd mi za mnie.

    Niby dlaczego? ;)

  • 27. Data: 2009-07-25 14:17:44
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Niby dlaczego? ;)

    Bo Adaś sztukę robi, nieostre, plamy i ogólnie do rzyci, więc powinienem
    na NIE być, ale nie lubię się oszukiwać ;-) .

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 28. Data: 2009-07-26 08:04:10
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > olka sp350 (mój aparat ''zawsze przy sobie''), z którego raz na pół roku
    > wyciągam ową mając niespodziankę niczym za czasów analogowych:

    świetne !

    pozdrawiam
    Andrzej