  • 1. Data: 2009-07-20 14:22:16
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/29 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Znowu zaczyna sie nowy tydzien i zaczynamy nowy watek "zdjecia
    tygodnia" W ubieglym tygodniu mielismy okazje zobaczyc kilka
    ciekawych zdjec autorstwa "mg" , przy okazji wywiazala sie
    moze niezbyt dluga ale pouczajaca dyskusja na temat
    m.in. tego zdjecia

    http://mgpl.deviantart.com/art/225-128536088

    Przy okazji mozna poklikac w linki wystepujace w tej
    dyskusji i jesli nie znalismy ktoregos z wystepujacych
    tam zdjec to jest okazja sie zaczerwienic i podszkolic ;)

    Teraz jednak czas na pokazywanie nowych zdjec - jesli ktos
    takowe zrobil. Zaczynamy wiec watek 29-ty

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-07-20 15:40:21
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/29 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <j...@u...at>

    moj kot z radosci , iz pani wrocila z urlopu obdarowal ja prezentem :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#5360
    564702991791490

    po czym usunal sie dyskretnie.

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/NeuerOrdner2
    #5360564902167592946

  • 3. Data: 2009-07-21 13:20:36
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > moj kot z radosci , iz pani wrocila z urlopu obdarowal ja  prezentem :
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#5360
    564702991791490

    "Ta papuga jest martwa jak kamień."

    ;)

  • 4. Data: 2009-07-21 14:01:14
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 21 Jul., 15:20, mg <a...@p...onet.pl> wrote:

    0564702991791490

    > "Ta papuga jest martwa jak kamień."
    >
    > ;)

    skubana zamordowala , nawet nie zjadla .
    zamordowala dla przyjemnosci by pokazac swojej pani iz ja kocha -
    wyrazila to na swoj koci sposob.
    Taka jest natura .
    Nie znosze mysliwych gdyz znajduja przyjemnosc w zabijaniu ,ale jak to
    powiedziec kotu?

  • 5. Data: 2009-07-21 14:24:52
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Znowu zaczyna sie nowy tydzien ...

    Łodzią mocno kołysze fala Flamenco (od piątku)
    http://mgpl.deviantart.com/art/235-130319843
    Man nadzieję, że coś więcej pokażę w przyszłym tygodniu.

    Program festiwalu dostępny jest tutaj
    http://www.vivaflamenco.pl/strona33.htm
    ze szczególnym zwróceniem uwagi na corridę, która odbędzie się w
    najbliższą niedzielę

    6 lipca (niedziela), g. 17.00
    CORRIDA!
    Parada artystów VIVA DANCE w kolorowym korowodzie tancerzy, mimów,
    szczudlarzy oraz uczestników festiwalu i publiczności, przy dźwiękach
    gongów Iwony Jędruch i przy muzyce DJ Bahabi
    * od pl. Wolności do sceny w Manufakturze - Rynek, Łódź

    ============================
    autoREKLAMA

    W ramach festiwalu, jako drobną imprezę towarzyszącą, można obejrzeć
    mini fotoreportaż z warsztatów flamenco. Warsztaty odbyły się w
    kwietniu, były otwarte i skierowane do początkujących. Galeria
    Olimpijka, Łódź, Piotrkowska 132 (w podwórzu)
    http://www.olimpijka.ovh.org/

    Dla tych co nie będą mieli okazji przybyć, wersja elektroniczna:
    http://mgpl.deviantart.com/gallery/#Flamenco-worksho

    PS

    > skubana zamordowala ...

    S: Wcale nie, ona po prostu drzemie.

    ;) ;)

  • 6. Data: 2009-07-21 14:42:05
    Od: "Krzychu" <x...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > moj kot z radosci , iz pani wrocila z urlopu obdarowal ja prezentem :
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Desktop#5360
    564702991791490

    "Ta papuga jest martwa jak kamień."

    Nieprawda. Ona tylko drzemie.
    Niezwykłe ptaki te Norweskie Błekitne.

  • 7. Data: 2009-07-21 14:44:52
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Krzychu" napisał
    564702991791490

    > "Ta papuga jest martwa jak kamień."

    Poruszyła się!

    adam

  • 8. Data: 2009-07-21 16:04:44
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 07:01:14 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    360564702991791490

    > skubana zamordowala , nawet nie zjadla .
    > zamordowala dla przyjemnosci by pokazac swojej pani iz ja kocha -

    Antropomorfizacja. Kot nie zabija dla przyjemności.

    > wyrazila to na swoj koci sposob.
    > Taka jest natura .
    > Nie znosze mysliwych gdyz znajduja przyjemnosc w zabijaniu ,ale jak to
    > powiedziec kotu?

    Antropomorfizacja. Kot naprawdę nie czerpie przyjemności z zabijania.

  • 9. Data: 2009-07-21 16:25:40
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał

    > Antropomorfizacja. Kot naprawdę nie czerpie przyjemności z zabijania.

    Gdybym nie widział kota, który znęcał się nad myszą to bym Ci pewnie
    uwierzył.
    Miałem koło domu takiego na wpół udomowionego, który zdradzał autentycznie
    psychopatyczne skłonności dręcząc mysz zabijaniem na raty.
    Może on nie czerpał przyjemności z zabijania ale ewidentnie czerpał ją z
    bardzo precyzyjnego i przemyślanego dobijania.

    adam

  • 10. Data: 2009-07-21 18:49:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 18:25:40 +0200, adam napisał(a):

> [...]
    > Miałem koło domu takiego na wpół udomowionego, który zdradzał autentycznie
    > psychopatyczne skłonności dręcząc mysz zabijaniem na raty.

    Kot to zwierzę udomowione, ale ma dalej instynkty. W tym instynkt
    polowania. I jakoś ten instynkt musi skanalizować. Może polować na
    przysłowiowy kłębek wełny, może polować na mysz w sposób przez ciebie
    opisany. Po resztę zapraszam do Droshera, tłumaczy to nieco lepiej.

    > Może on nie czerpał przyjemności z zabijania ale ewidentnie czerpał ją z
    > bardzo precyzyjnego i przemyślanego dobijania.

    Z polowania, nie z zabijania. Taką samą przyjemność czerpie z polowania na
    kłębek wełny albo sztuczną myszkę. Wszystko jedno, byle się ruszało.