  • 11. Data: 2009-07-01 07:18:44
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/26 - fotoplenery.eu
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 29 Jun., 19:57, "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>
    wrote:
    > Fajnie, że poprzednie się podobało -
    > a tym razem taka sobie długaśna panoramka z
    górami:http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/zoom
    ify/Skoddefjellet_200906...

    wrecz szkolny przyklad inwersji nizinnej - dobrze pokazana.

  • 12. Data: 2009-07-01 12:13:29
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 21:00:23 +0200, Anjay napisał(a):

    > http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=3628328888

    O!

    > http://www.bighugelabs.com/onblack.php?id=3674878765

    A co się stało zdjęciu, że takie piegowate? ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 13. Data: 2009-07-01 21:09:30
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Grzegorz Góra pisze:

    > O!

    dzięki :O

    > A co się stało zdjęciu, że takie piegowate? ;)

    :-)

    to nie piegi tylko deszcz
    przeszła chmura nade mną już nie padało a za drzewem mocno lało

    w sumie to oba zdjęcia są w robione niemalże z tego samego miejsca,
    tylko w dwóch różnych kierunkach (prawie 180 stopni)

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 14. Data: 2009-07-02 07:50:05
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Anjay napisał(a):

    > :-)
    >
    > to nie piegi tylko deszcz

    Mi tam wygląda na brudna matrycę...
    Tu http://farm4.static.flickr.com/3573/3674878765_a6c31
    5058f_b.jpg
    lepiej widać (głownie prawa strona).

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 15. Data: 2009-07-02 08:14:33
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 2 Jul., 09:50, bakulik at work <i...@n...polska> wrote:

    765

> [...]

    to sa regularne kropelki deszczu na przedniej soczewce ew filtrze.

    bywaja widoczne , jesli w centrum to uniemozliwiaja prace AF.

  • 16. Data: 2009-07-02 13:01:28
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    bakulik at work pisze:

    > Mi tam wygląda na brudna matrycę...
    > Tu http://farm4.static.flickr.com/3573/3674878765_a6c31
    5058f_b.jpg
    > lepiej widać (głownie prawa strona).

    Podziwiam Wasz wzrok, dziękuję bardzo że tak dokładnie oglądacie moje
    zdjęcia.
    Wygląda na to, że to zwróciliście uwagę na krople deszczu, bo na
    zdjęciach robionych później
    np. na tym (zwykłe zdjęcie, nie hdr)
    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=3659048301&siz
    e=large
    lub na tym (hdr z jednego raw-a)
    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=3652660987

    już plamek nie ma ( a przynajmniej ja nie widzę ;-).

    Pozdrawiam
    Andrzej