  • 1. Data: 2009-05-24 19:09:48
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/21 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    Jak co tydzien zamykamy watek zdjecia tygodnia - w minionym
    watku mozna bylo zobaczyc np. takie zdjecie autorstwa Zbyszka

    http://farm4.static.flickr.com/3594/3542394831_7e2c5
    4f48f_o.jpg

    a co zobaczymy w tym tygodniu, zalezy tylko od Was. Ja w tym tygodniu
    pierwszy raz od dawna wybralem sie w plener i po pokonaniu
    paru metrow w pionie sfotografowalem taki oto widoczek

    http://plfoto.com/1857508/zdjecie.html

    A wiec dziekuje wszystkim za udzial w watku 20-stym i zapraszam do
    dzielenia sie swoimi zdjeciami w watku 21-szym

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-05-24 22:02:02
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/21 - fotoplenery.eu
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Wielka Bitwa Wyrska:

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/plenery/
    wyry/ms09.jpg

    Matusz

    --
    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/index.html
    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/index.html

  • 3. Data: 2009-05-24 22:25:21
    Od: "Krzysztof Nowaczyk" <k...@u...poczta.onet.pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > A wiec dziekuje wszystkim za udzial w watku 20-stym i zapraszam do
    > dzielenia sie swoimi zdjeciami w watku 21-szym

    Cześć!
    Jakoś znowu na zdjęciu pojawiły się konie, ale tym razem z niszczejącym,
    pomennonickim (olenderskim) domem pomiędzy Grudziądzem a Nowem n/Wisłą:
    http://www.photosquad.pl/temp/olenderski.jpg

    Krzysztof Nowaczyk
    www.photosquad.pl/galeria

  • 4. Data: 2009-05-25 10:44:40
    Od: robot <r...@o...pl>

    http://farm3.static.flickr.com/2452/3561905123_25fb3
    0b7ed_o.jpg

  • 5. Data: 2009-05-26 11:58:01
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > a co zobaczymy w tym tygodniu, zalezy tylko od Was.

    Strzał z biodra, jak zwykle plener miejski :)

    http://mgpl.deviantart.com/art/185-123550035

  • 6. Data: 2009-05-26 12:55:22
    Od: j...@a...at

    jeszcze cieply autoportert z piatku:

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#534011
    4137021210082

    XXX

  • 7. Data: 2009-05-26 20:18:01
    Od: "Krzysztof T" <k...@p...onet.pl>

    Matusz wrote:
    > Wielka Bitwa Wyrska:
    >
    > http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/plenery/
    wyry/ms09.jpg

    > Matusz

    bardzo fajne

    Krzysztof T

  • 8. Data: 2009-05-27 09:21:16
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    wyry/ms09.jpg

    > bardzo fajne

    Dzięki.
    Tu jest reszta:
    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/plenery/
    wyry/smolarczyk.html

    Matusz

  • 9. Data: 2009-05-27 22:05:18
    Od: " tomek" <t...@W...gazeta.pl>

    Matusz <m...@w...pl> napisał(a):
    > Tu jest reszta:
    > http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/plenery/
    wyry/smolarczyk.html

    > Matusz

    lustereczko :) - Rubinar ?

    Widze, ze zawitales w moje strony - miales jakas foto-wejsciowke, czy
    mocne lokcie ? :)

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 10. Data: 2009-05-28 05:59:51
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    y/wyry/smolarczyk.html
    > lustereczko :) - Rubinar ?

    Analogowa lustrzanka z Rubinarem 500.

    > Widze, ze zawitales w moje strony - miales jakas foto-wejsciowke, czy >
    > mocne lokcie ? :)

    Odpowiednio wcześniej stanąłem przy barierce. Ci z foto-wejściówkami dbali w
    większości tylko o siebie i zasłaniali innym.

    Matusz