  • 21. Data: 2009-04-16 16:46:25
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/15 - fotoplenery.eu
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Moze wreszcie i ja cos tutaj wrzuce - tyle czasu zaniedbywalem Zdjecie
    Tygodniam, ze az wstyd.

    Kilka godzin nad Biebrza i jeden lisek.
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/15/mlodzieniec-528.html

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 22. Data: 2009-04-16 19:28:39
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 16 of Apr 2009 18:46, Osiak wrote:

> [...]
    >
    > Kilka godzin nad Biebrza i jeden lisek.

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/15/mlodzieniec-528.html

    Tło z lewej połowy obrazka identyczne jak szumy kompaktów
    Panasonica przy ISO 200 :-)

    A lisek świetny. I rudy jak w bajkach.

    --
    nb

  • 23. Data: 2009-04-17 12:21:04
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    a-tygodnia-tydzien-200
    > 9/15/mlodzieniec-528.html
    > Tło z lewej połowy obrazka identyczne jak szumy kompaktów

    Tak rysuje obiektyw Nikona 70-300 VR

    > A lisek świetny. I rudy jak w bajkach.

    Zeby potwierdzic bajki pokaze inne zdjecia tego liska
    http://knoty.osiak.net/lisek/
    Nawet lisek fruwajacy tam jest :-)
    Nie napisze, ze nad Biebrza liskow cale kupy, ale jeden przedwczoraj byl
    napewno. Zdjecia zrobione w czasie 300 metrowej drogi jaka odbyl lisek
    wzdluz drogi publicznej w sercu Biebrzanskiego Parku Narodowego. A ja
    podazalem za nim samochodem :-(

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 24. Data: 2009-04-19 11:09:34
    Od: j...@a...at

    On 17 Apr., 14:21, "Osiak" <o...@i...pl> wrote:
> [...]
    > napewno. Zdjecia zrobione w czasie 300 metrowej drogi jaka odbyl lisek
    > wzdluz drogi publicznej w sercu Biebrzanskiego Parku Narodowego. A ja

    Ala i As poszli w las.
    Spotkal ich lis
    z Ala sie gryzl.

  • 25. Data: 2009-04-19 11:55:06
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    j...@a...at pisze:
    > On 17 Apr., 14:21, "Osiak" <o...@i...pl> wrote:
    >
    > Ala i As poszli w las.
    > Spotkal ich lis
    > z Ala sie gryzl.
    w poblizu byl jansal
    to go lis pokąsał
    i chory teraz jest

  • 26. Data: 2009-04-19 13:10:44
    Od: j...@a...at

    On 19 Apr., 13:55, Anjay <g...@i...pl> wrote:

    > w poblizu byl jansal
    > to go lis pokąsał
    > i chory teraz jest

    spotkal lisek anjaya
    i odgryzl mu jaja
    ugryzl anajy w ogon lisa
    i teraz mu zwisa.

  • 27. Data: 2009-04-19 21:26:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
    > spotkal lisek anjaya
    > i odgryzl mu jaja
    > ugryzl anajy w ogon lisa
    > i teraz mu zwisa.

    Jeszcze dopisz:
    ''To pisałem ja, Jansal, pracownik naukowy uniwersytetu, muzyk''

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 28. Data: 2009-04-19 21:27:22