eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokości
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 103

  • 71. Data: 2011-02-16 13:12:01
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:4d5b1165$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2011-02-16 00:28, Cavallino pisze:
    >> Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:
    >>
    >>> Druga możliwość to spręzyny od diesla, jeśli jesteś posiadaczem
    >>> benzyniaka.
    >>
    >> Niestety, na pokładzie jest klekot.
    >> Kto wie czy właśnie nie dlatego jest on tak niski z przodu, może
    >> zapomnieli że sprężyny powinny być deczko inne.
    >
    > Jeszcze pytanie czy sprężyny na których jeździsz sobie nie siadły.

    Może ma ktoś jakiś namiar na warsztat w Poznaniu zajmujący się zawieszeniami
    i posiadający nowe sprężyny (najlepiej oryginalne i tuningowe) w celu
    porównania?
    Dzwoniłem do kilku, wymienić by wymienili, ale zdiagnozować o ile jest niżej
    przez w/w opisaną sytuację nie chcą.


  • 72. Data: 2011-02-16 14:28:03
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Ale to że lepsze, nie oznacza że wyższe, a mówimy o stanie spoczynkowym.

    Ale autem się jedzie, a nie stoi. Jeśli amortyzator ma lepsze tłumienie
    dobicia to auto mniej się bujnie w dół na nierówności i w efekcie
    minimalny prześwit będzie większy.

    Powiem Ci tyle, że w moim aucie zmieniłem kilkuletnie seryjne zawieszenie
    (przebieg ok. 150 tys., w miarę sprawne, nieporozwalane) na kompletne
    sportowe niższe o 4 cm i np. przez progi zwalniające przejeżdża się wręcz
    łatwiej. Po założeniu seryjnych nowych sprężyn i twardszych amortyzatorów
    na pewno problemy które opisujesz znacząco by się zmniejszyły, a auto
    prowadziłoby się nawet lepiej niż teraz.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 73. Data: 2011-02-16 14:30:16
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Pyra

    >> Czy różnica w prowadzeniu pomiędzy tymi opcjami wyszłaby mocno
    >> zauważalna?
    >
    > Jakiś wielkich różnic nie będzie.

    Nie spodziewałem się po Tobie takich kretynskich rad. ;)

    > Ja jak się wybieram przedzierać się przez śniegi, wkładam te gumowe
    > dystanse w sprężyny.

    A przed wjechaniem na autostradę ściągasz sprężyny klamrami z Allegro?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 74. Data: 2011-02-16 14:32:56
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4d5bd0e3$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino
    >
    >> Ale to że lepsze, nie oznacza że wyższe, a mówimy o stanie spoczynkowym.
    >
    > Ale autem się jedzie, a nie stoi. Jeśli amortyzator ma lepsze tłumienie
    > dobicia to auto mniej się bujnie w dół na nierówności i w efekcie
    > minimalny prześwit będzie większy.

    Jasne, rozumiem, ale zapomniasz że ja mam problem również gdy auto nie
    jedzie, więc zawieszenie nie pracuje (parkowanie PRZY krawężniku).
    I jego również chciałbym zlikwidować.


  • 75. Data: 2011-02-16 14:40:13
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Jasne, rozumiem, ale zapomniasz że ja mam problem również gdy auto nie
    > jedzie, więc zawieszenie nie pracuje (parkowanie PRZY krawężniku). I
    > jego również chciałbym zlikwidować.

    Jak to PRZY? ;) Co Ty wyczyniasz tym sidem? ;)

    Ale jeśli chodzi o wysokość, to po kilku latach na pewno auto obniżyło Ci
    się o jakiś centymetr (za sprawą sprężyn i elementów gumowych).

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 76. Data: 2011-02-16 14:51:22
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4d5bd3bd$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino
    >
    >> Jasne, rozumiem, ale zapomniasz że ja mam problem również gdy auto nie
    >> jedzie, więc zawieszenie nie pracuje (parkowanie PRZY krawężniku). I
    >> jego również chciałbym zlikwidować.
    >
    > Jak to PRZY? ;)

    No PRZY.

    >Co Ty wyczyniasz tym sidem? ;)

    Np. podjeżdżam na parking na M1, dojeżdżam przodem do krawężnika (tak jak
    każde inne auto w tym miejscu dotykając kołami krawężnika), specjalnie z
    praktycznie zerową prędkością, a i tak przycieram osłoną silnika o krawężnik
    oddzielający parking od trawnika.

    >
    > Ale jeśli chodzi o wysokość, to po kilku latach na pewno auto obniżyło Ci
    > się o jakiś centymetr (za sprawą sprężyn i elementów gumowych).

    Bardzo możliwe, dlatego wolałbym mieć jakiś zapas na następne kilka lat, 1
    cm to za mało.
    Zresztą ten problem jest od kiedy pamiętam, od nowości chyba.


  • 77. Data: 2011-02-16 18:39:48
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 03:01:44 +0000 (UTC), użytkowmik Michał napisał(a):

    >
    > A ja się uprę że hydropneumatyk to renault a hydroactive to citroen :)
    >
    Hmm, to jak sklasyfikujesz CXa, GS/Aa, BXa - te nigdy nie miały, oraz XMy i
    Xantie bez hydroactiv (z zawieszeniem hydropneumatycznym ale bez
    wyposażenia dodatkowego nazywanego właśnie HA)???

    Tak jak Piotr zauważył, skąd to ci to hydro w Renault się znalazło?

    --
    Pozdrawiam
    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)


  • 78. Data: 2011-02-16 21:13:15
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > A prawdę mówiąc prześwit daje w śniegu więcej niż napęd 4x4.

    W temacie śniegu :-)

    Który z nowych obecnie sprzedawanych samochodów kompaktowych (typu Astra
    lub wyrośnięta Corsa) ma ten prześwit największy? Ceed jak widać odpada :-(
    Wizualnie Astra Classic jakoś wysoko stoi ale to może być mylące.

    z


  • 79. Data: 2011-02-16 21:38:06
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-02-16 00:19, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:
    >
    >> Poszukaj "gwintowanego zawieszenia", powinno rozwiazac Twoje problemy,
    >> za stosunkowo rozsadne pieniadze.
    >
    > A widział ktoś takowe które idzie w górę, a nie w dół?

    Yyyy - kupujesz takie, ktore skrecone na max ma wysokosc taka jak Twoje
    w oryginale, po czym odkrecasz w gore?

    --
    venioo
    GG:198909
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086


  • 80. Data: 2011-02-16 21:45:16
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:ijhcje$cta$2@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-02-16 00:19, Cavallino pisze:
    >> Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:
    >>
    >>> Poszukaj "gwintowanego zawieszenia", powinno rozwiazac Twoje problemy,
    >>> za stosunkowo rozsadne pieniadze.
    >>
    >> A widział ktoś takowe które idzie w górę, a nie w dół?
    >
    > Yyyy - kupujesz takie, ktore skrecone na max ma wysokosc taka jak Twoje w
    > oryginale, po czym odkrecasz w gore?

    Mówisz, że to wszystko różni się tylko długością?

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 11


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: