eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!news.glorb.com!news2.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highw
    inds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosti
    ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl><4d5a84e5$0$2449$65785112@new
    s.neostrada.pl><4d5a8617$0$2440$65785112@news.neostrada.pl><4d5a9398$0$24
    49$65785112@news.neostrada.pl><4d5ac64f$0$2496$6...@n...neostrada.pl
    > <4d5bd0e3$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d5bd0e3$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Wed, 16 Feb 2011 14:32:56 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110216-0, 2011-02-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 14
    Message-ID: <4d5bd205$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.53.116
    X-Trace: 1297863173 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2440 83.25.53.116:62799
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350504
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4d5bd0e3$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino
    >
    >> Ale to że lepsze, nie oznacza że wyższe, a mówimy o stanie spoczynkowym.
    >
    > Ale autem się jedzie, a nie stoi. Jeśli amortyzator ma lepsze tłumienie
    > dobicia to auto mniej się bujnie w dół na nierówności i w efekcie
    > minimalny prześwit będzie większy.

    Jasne, rozumiem, ale zapomniasz że ja mam problem również gdy auto nie
    jedzie, więc zawieszenie nie pracuje (parkowanie PRZY krawężniku).
    I jego również chciałbym zlikwidować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: