-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!news.glorb.com!news2.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highw
inds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosti
ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl><4d5a84e5$0$2449$65785112@new
s.neostrada.pl><4d5a8617$0$2440$65785112@news.neostrada.pl><4d5a9398$0$24
49$65785112@news.neostrada.pl><4d5ac64f$0$2496$6...@n...neostrada.pl
> <4d5bd0e3$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d5bd0e3$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Date: Wed, 16 Feb 2011 14:32:56 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110216-0, 2011-02-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 14
Message-ID: <4d5bd205$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.53.116
X-Trace: 1297863173 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2440 83.25.53.116:62799
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350504
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4d5bd0e3$0$2448$65785112@news.neostrada.pl...
> begin Cavallino
>
>> Ale to że lepsze, nie oznacza że wyższe, a mówimy o stanie spoczynkowym.
>
> Ale autem się jedzie, a nie stoi. Jeśli amortyzator ma lepsze tłumienie
> dobicia to auto mniej się bujnie w dół na nierówności i w efekcie
> minimalny prześwit będzie większy.
Jasne, rozumiem, ale zapomniasz że ja mam problem również gdy auto nie
jedzie, więc zawieszenie nie pracuje (parkowanie PRZY krawężniku).
I jego również chciałbym zlikwidować.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.11 14:40 to
- 16.02.11 14:51 Cavallino
- 16.02.11 18:39 Adam Krawczyk
- 16.02.11 21:13 z
- 16.02.11 21:38 venioo
- 16.02.11 21:45 Cavallino
- 16.02.11 22:02 Jaroslaw Berezowski
- 16.02.11 23:01 Tomasz Pyra
- 16.02.11 23:07 Tomasz Pyra
- 17.02.11 00:27 to
- 17.02.11 09:52 Cavallino
- 17.02.11 11:58 MarcinJM
- 17.02.11 13:25 J.F.
- 17.02.11 13:32 Cavallino
- 17.02.11 13:37 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-04 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-10-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-10-04 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-04 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-10-03 Nieparzyste dmuchanie
- 2024-10-03 Prognozowanie zużycia energii przez PGE?
- 2024-10-03 Re: Drugi ekran na Androidzie
- 2024-10-03 sprawiedliwosc nierychliwa
- 2024-10-03 zloto
- 2024-10-03 Odkurzacz mnie bije :(
- 2024-10-03 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-03 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=