-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!69.16.
185.11.MISMATCH!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-m
e.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<4d5a84e5$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
<4d5a8617$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
<4d5a9398$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
<4d5ac64f$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 16 Feb 2011 13:28:03 GMT
Lines: 18
Message-ID: <4d5bd0e3$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1297862883 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2448 80.52.166.102:42846
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350500
[ ukryj nagłówki ]begin Cavallino
> Ale to że lepsze, nie oznacza że wyższe, a mówimy o stanie spoczynkowym.
Ale autem się jedzie, a nie stoi. Jeśli amortyzator ma lepsze tłumienie
dobicia to auto mniej się bujnie w dół na nierówności i w efekcie
minimalny prześwit będzie większy.
Powiem Ci tyle, że w moim aucie zmieniłem kilkuletnie seryjne zawieszenie
(przebieg ok. 150 tys., w miarę sprawne, nieporozwalane) na kompletne
sportowe niższe o 4 cm i np. przez progi zwalniające przejeżdża się wręcz
łatwiej. Po założeniu seryjnych nowych sprężyn i twardszych amortyzatorów
na pewno problemy które opisujesz znacząco by się zmniejszyły, a auto
prowadziłoby się nawet lepiej niż teraz.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.11 14:30 to
- 16.02.11 14:32 Cavallino
- 16.02.11 14:40 to
- 16.02.11 14:51 Cavallino
- 16.02.11 18:39 Adam Krawczyk
- 16.02.11 21:13 z
- 16.02.11 21:38 venioo
- 16.02.11 21:45 Cavallino
- 16.02.11 22:02 Jaroslaw Berezowski
- 16.02.11 23:01 Tomasz Pyra
- 16.02.11 23:07 Tomasz Pyra
- 17.02.11 00:27 to
- 17.02.11 09:52 Cavallino
- 17.02.11 11:58 MarcinJM
- 17.02.11 13:25 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=