  • 21. Data: 2019-05-06 08:04:58
    Temat: Re: Zatrzymywanie auta przed przejściem dla pieszych.
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 05 May 2019 23:20:51 +0200, JaLa wrote:
    > Stałem i czekałem dobre 3 m od przejścia. Debil jechał i się zatrzymał.
    > Odwróciłem się do niego Dudą. Pojechał.
    > Nikt więcej nie jechał.

    I tak miał szczęście. Niejeden to by jeszcze kamieniem rzucił w chama.

    Mateusz

  • 22. Data: 2019-05-06 10:30:21
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, May 5, 2019 at 11:46:45 PM UTC+2, LordBluzg(R) wrote:

    > To pokazuj ten przepis, w którym jest napisane że możesz się zatrzymać w
    > odległości mniejszej niż 10m przed pasami, kiedy są na nich piesi. Jeśli
    > nie znajdziesz, to znaczy że zawsze byłeś głupi :)

    znak P-14

  • 23. Data: 2019-05-06 11:54:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.05.2019 o 00:27, kk pisze:

    > A kierowca potwierdza ... ?
    tak. dodając gazu mówi - stój dziecko, hamując mówi - zaraz będziesz
    mógł bezpiecznie przejść
    ToMasz

  • 24. Data: 2019-05-06 11:58:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.05.2019 o 00:55, J.F. pisze:
> [...]
    chodniku przy przejsciu.

    > Ale przeciez przedszkolakowi nie wolno samemu po ulicy ...

    1. Idzie ze mną i podnosi rękę - wprawiając mnie w zdumienie
    2. teraz najważniejsze. Podzieliłem się z Wami uwagą. Regułą wpajaną
    niektórym dzieciom w przedszkolu. Czynność ta na pewno wymaga pewnego
    wysiłku, ale może uratować życie dziesiątkom osób rocznie. może obniżyć
    koszty "lecznictwa" na które wszyscy się składamy. Dobry pomysł? Pomysł
    do zastanowienia? Pomysł do przeróbki. NIE!!!! skrytykować trzeba!

    ToMasz

  • 25. Data: 2019-05-06 12:37:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-05-05 o 23:41, LordBluzg(R) pisze:

    > Pokaż mi zatem ten przepis, w którym jest napisane że jak nie ma
    > pieszych na przejściu to nie wolno się zatrzymać a jak są na przejściu
    > to wolno. No, działaj :)

    Art 49 p.2 PORD

  • 26. Data: 2019-05-06 12:43:37
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-06 o 12:37, t-1 pisze:

    > Art 49 p.2 PORD

    A art.49.4?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2019-05-06 13:47:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Art 49 p.2 PORD

    I tam jest napisane że można się zatrzymać przed przejściem w odległości
    mniejszej niż 10m?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 28. Data: 2019-05-06 13:49:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-06 o 10:30, WS pisze:

    > znak P-14

    I linia warunkowego zatrzymania eliminuje art 49 PoRD? Niebywałe :)

  • 29. Data: 2019-05-06 14:49:31
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, May 6, 2019 at 1:49:44 PM UTC+2, LordBluzg(R) wrote:

    > I linia warunkowego zatrzymania eliminuje art 49 PoRD? Niebywałe :)

    masakra jakas... PJ posiadasz?

    Art.5.1 czytales? ze zrozumieniem?

  • 30. Data: 2019-05-06 14:59:01
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-06 o 14:49, WS pisze:

    > masakra jakas... PJ posiadasz?

    Oczywiście.

    > Art.5.1 czytales? ze zrozumieniem?

    Niom. Ja tylko próbuję dociec, skąd Zenuś wysnuł wniosek, że nie wolno
    się zatrzymać przed pasami, jeśli nie jest na nich pieszy, szczególnie
    wtedy, kiedy pieszy próbuje wejść na pasy i nie będzie to "wtargnięcie".

    Dla zrozumienia masz sytuację gdzie pojazd jedzie 10km/h do przejscia ma
    50m i Zenuś twierdzi że nie wolno mu się zatrzymać aby umożliwić wejscie
    na pasy pieszemu.

    Dla podparcia możesz sobie poczytac wyrok sądu w tej sprawie, dostępny w
    necie.