    From: "L" <...@...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Zasychający tusz
    Date: Sat, 20 Aug 2011 16:40:02 +0200

    Ostatnio na tej grupie było sporo ostrzeżeń
    przed zasychającym tuszem w drukarkach
    atramentowych.
    Mam w związku z tym pytanie: jak często
    należy coś wydrukować by uniknąć takiego
    zaschnięcia tuszu?
    Czy wydrukowanie strony testowej wystarczy
    by taki cel osiągnąć? Trzeba chyba wydrukować
    coś, co zaangażuje wszystkie pojemniki?
    Moja drukarka (Canon) używa 5 pojemników.

    Pozdrowienia