  • Data: 2011-08-20 16:16:01
    Temat: Re: Zasychaj?cy tusz
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-20 16:40, L pisze:
    > Ostatnio na tej grupie by?o sporo ostrze?en
    > przed zasychaj?cym tuszem w drukarkach
    > atramentowych.
    > Mam w zwi?zku z tym pytanie: jak czesto
    > nale?y co? wydrukowaae by unikn?ae takiego
    > zaschniecia tuszu?
    > Czy wydrukowanie strony testowej wystarczy
    > by taki cel osi?gn?ae? Trzeba chyba wydrukowaae
    > co?, co zaanga?uje wszystkie pojemniki?
    > Moja drukarka (Canon) u?ywa 5 pojemników.
    >
    > Pozdrowienia

    mam Canona i455, od ponad 4 lat leję w niego najtańszy tusz z allegro do
    pierwszego kompletu oryginalnych kartridży, właśnie skończyłem butlę
    500ml czarnego który kupiłem zaraz po kupnie drukarki, kolorów wlałem po
    ok. 100ml każdego. jeden raz w ciągu tego czasu po 3 miesięcznej
    przerwie musiałem ze 3 razy puścić gruntowne czyszczenie żeby zaczęły
    drukować wszystkie dysze, zazwyczaj po 2 tygodniowej przerwie wystarcza
    jedno standardowe czyszczenie żeby wszystkie dysze były drożne.