  • Data: 2011-08-21 06:38:00
    Temat: Re: Zasychający tusz
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "L" <...@...com.pl> napisał w wiadomości
    news:4e4fc73a$0$3491$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ostatnio na tej grupie było sporo ostrzeżeń
    > przed zasychającym tuszem w drukarkach
    > atramentowych.
    > Mam w związku z tym pytanie: jak często
    > należy coś wydrukować by uniknąć takiego
    > zaschnięcia tuszu?
    > Czy wydrukowanie strony testowej wystarczy
    > by taki cel osiągnąć? Trzeba chyba wydrukować
    > coś, co zaangażuje wszystkie pojemniki?
    > Moja drukarka (Canon) używa 5 pojemników.

    Problem jest mocno wyolbrzymiony. Jeśli prawidłowo wyłącza się drukarkę
    wyłacznikiem a nie odcięciem prądu głowica przesuwa się do miejsca
    parkowania i dysze lądują w pampersie. To bardzo zwalnia proces wysychania.
    Poza tym drukarki mają procedurę przetykania dysz, która co prawda pochłania
    sporo atramentu, ale na ogół jest skuteczna. Nie jest potrzebne wydrukowanie
    czegoś, tylko wzoru testowego umieszczonego w Canonach na ostatniej
    zakładce.