  • 1. Data: 2010-06-07 15:36:18
    Temat: Wylacznik kolyskowy - gdzie??
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    Problem moze i banalny ale po paru godzinach poszukiwan sie poddalem.
    Potrzebuje kupic troche sztuk zwyklego wylacznika tzw. kolyskowego.
    Najprostszy 2 styki on-off. I do tej pory wszystko jest proste.
    Ale...potrzebuje takiego ktoy wchodzi w otwor ok 8 x 12 mm.
    Wszystkie jakie do tej pory znalazlem tzw. male sa prawie dwa razy wieksze.
    Wiem, ze takie male jak ja potrzebuje wogole istnieja bo mam w urzadzeniu
    ale gdzie je kupic???

  • 2. Data: 2010-06-07 17:48:25
    Temat: Re: Wylacznik kolyskowy - gdzie??
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "TERRANova" <t...@j...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszystkie jakie do tej pory znalazlem tzw. male sa prawie dwa razy
    > wieksze. Wiem, ze takie male jak ja potrzebuje wogole istnieja bo mam w

    Masz jakiś symbol na nim? Tutaj
    http://sklep.monster.pl/Przelaczniki_Klawiszowe%283,
    36560,%29.aspx jest
    sporo.
    Wojtek

  • 3. Data: 2010-06-07 20:13:25
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    http://www.zxgroup.com/En/look.asp?pid=176

    Znalazlem na stronie producenta. Co nie zmienia faktu ze nigdzie go nie ma w
    sprzedazy. Jesli ktos wie gdzie cos takiego jest prosze o info.

  • 4. Data: 2010-06-08 07:16:15
    Od: "m" <...@n...pq>

    > http://www.zxgroup.com/En/look.asp?pid=176
    >
    > Znalazlem na stronie producenta. Co nie zmienia faktu ze nigdzie go nie ma
    > w sprzedazy. Jesli ktos wie gdzie cos takiego jest prosze o info.

    Może taki podejdzie:
    http://www.tme.eu/html/PL/przelaczniki-rocker-miniat
    urowe-serii-rssm101/ramka_1361_PL_pelny.html

  • 5. Data: 2010-06-08 20:11:57
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    Te sa wszedzie. Tylko to 2 razy za duzy.

  • 6. Data: 2010-06-09 10:32:01

    > Te sa wszedzie. Tylko to 2 razy za duży.

    Wymiary otworu montażowego 13,8 x 9 mm

    Chciałeś:
    "...potrzebuje takiego który wchodzi w otwór ok 8 x 12 mm."

  • 7. Data: 2010-06-09 16:42:24
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    Ano masz racje :)
    Nie wiem czemu jak na niego patrzylem to caly czas widzialem 18x9

    Widac nic slepemu po oczach