  • 31. Data: 2012-05-18 23:01:00
    Temat: Re: Zasięg 3G a dodatkowa antena.
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > AERO na 900, ale do tej sieci to raczej nie kupie chyba dostępu?

    Przecież Aero możesz w ogóle mieć za darmo.

  • 32. Data: 2012-05-19 00:12:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 18 May 2012 23:14:36 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Nie, mam na myśli prostą stosunkowo zasadę, że im szersze pasmo tym
    > mniejszy zysk, pomijając zmniejszenie odstępu sygnału od szumu i inne takie
    > bzdety.
    > Antena izotropowa ma długość uzależnioną od częstotliwości, rajt?

    Nie, izotropowa nie. Ale izotropowa nie istnieje.

    Dipol polfalowy owszem - zalezy. Wokol jednej osi jest izotropowy, wokol
    innych nie. I jak przestaje byc polfalowy to owszem - ta druga ch-ka sie
    zmienia. Ale to bardziej skomplikowane zaleznosci.

    J.

  • 33. Data: 2012-05-19 00:14:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    Nie, mam na myśli prostą stosunkowo zasadę, że im szersze pasmo tym
    mniejszy zysk, pomijając zmniejszenie odstępu sygnału od szumu i inne takie
    Antena izotropowa ma długość uzależnioną od częstotliwości, rajt? I każda
    inna antena jest mutacją anteny izotropowej ;-)